Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 05. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett Judit: Young magicians in kindergarten: Skill development through performing magic tricks, THEORY INTO PRACTICE 62: (2) pp. 155-165. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett Judit, Czachesz Erzsebet: Parental school choice and involvement in bilingual early childhood education, Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 623: (8) pp. 61-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 19. |
Marton Vera, Kovács Ivett Judit, Czachesz Erzsébet: Inclusive bilingual early years education by means of the Reggio Emilia Approach, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (2) pp. 114-131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett Judit, Deák Éva, Erőss Gábor: A COMPLEX INTERVENTION FOR INCLUSIVE KINDERGARTENS – ANALYSIS OF A SOZIALMARIE PRIZE WINNER INNOVATION IN BUDAPEST, In: Luis, Gómez Chova; Agustín, López Martínez; Joanna, Lees (szerk.) ICERI2022 Proceedings, IATED (2022) pp. 1419-1423. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 19. |
Ivett Judit Kovács, Judit Szivák, Erzsébet Czachesz: How do Master Teachers plan to renew early childhood education in Hungary?, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 11: (1) pp. 43-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 19. |
Ivett Judit Kovács, Czachesz Erzsébet: Mit szeretnének a szülők?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 16-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett, Cs. Czachesz Erzsébet, Vámos Ágnes: Individual Needs Or Cultural Differences?, In: International, Association for Intercultural Education (szerk.) Another Brick in the Wall: Transforming Education, International Association for Intercultural Education (IAIE) (2020) pp. 78-98. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovacs Ivett Judit, Szivák Judit, Czachesz Erzsébet: A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (9) pp. 3-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 19. |
Lénárd Sándor, Kovács Ivett, Tóth-Pjeczka Kata, Urbán Krisztián: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődését befolyásoló szervezeti tényezők, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 46-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett, Cs Czachesz Erzsébet, Kovács Judit, Vámos Ágnes: The Transnational Migration and Some Educational Questions in Hungary: Case Study of a Bilingual School Established Near an International Air-Base, In: Lendvai, Lilla; Keresztes-Takács, Orsolya; Csereklye, Erzsébet (szerk.) Mobilities, Transitions, Transformations. Intercultural Education at the Crossroads, International Association for Intercultural Education (IAIE) (2017) pp. 119-140. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 |
|
|