Dinyáné Szabó Marianna, Pusztai Gabriella, Szemerszki Marianna: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében [Empirical study of learning success among first-year students in health education], ORVOSI HETILAP 161: (4) pp. 139-150. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2021. X. 17.
Dinyáné Szabó Marianna, Pusztai Gabriella, Szemerszki Marianna: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében, ORVOSI HETILAP 160: (21) pp. 829-834. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2021. X. 17.
Dinyáné Szabó Mariann, Pusztai Gabriella: A perzisztenciaérték empirikus vizsgálata a hallgatói professzionalizáció kezdetén egészségügyi tanulmányokat folytató hallgatók körében, LEGE ARTIS MEDICINAE 29: (6-7) pp. 301-311. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2021. X. 17.
Dinyáné Szabó M, Pusztai G: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students, EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 12: (2) pp. 135-151. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2021. X. 17.
Dinyáné Szabó M, Pusztai Gabriella: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében [Use of the short (5-item) version of the WHO well-being questionnaire in first year students of Semmelweis University], ORVOSI HETILAP 157: (44) pp. 1762-1768. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar URL
2016
adattárból, 2021. X. 17.
Dinyáné Szabó Marianna: Student’s Success Index the Time of Entry to University, In: Semmelweis University, PhD Scientific Days, (2016) p. online. dokumentum típusa: nyelv: angol
2014
adattárból, 2021. X. 17.
Dinya Elek, Kokovay Ágnes, Csedő Zoltán, Dinyáné Szabó Mariann, Sára Zoltán: Korszerű elektronikus tananyagfejlesztés a Semmelweis Egyetemen: nemzetközi jó gyakorlatok és innovatív oktatás-módszertanok integrálása az Egészségügyi Ügyvitelszervező BSc képzésbe, IME: INTERDISZCIPLINÁRIS MAGYAR EGÉSZSÉGÜGY / INFORMATIKA ÉS MENEDZSMENT AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN 13: (5) pp. 26-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2013
adattárból, 2021. X. 17.
Sára Zoltán, Csedő Zoltán, Dinyáné Szabó Mariann, Pörzse Gábor: Tudástranszfer az egészségügyi informatika oktatásában: minőség, hatékonyság, mérhetőség [Knowledge transfer in health care informatics education: quality, efficiency and measurability], ORVOSI HETILAP 154: (32) pp. 1269-1276. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.