Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XII. 29. Közlemények |
2019
 adattárból, 2021. I. 03. |
Attila Varga, Réka Könczey, Erika Saly: Whole Schools with the Whole Society for the Whole Planet from Environmental Education to Education for Sustainable Development, In: Sudeshna, Lahiri (szerk.) Environment Education, Studera Press (2019) AVRKES dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2021. I. 03. |
Attila Varga, Péter Havas: ENSI and its impact on the Hungarian Educational System, In: Affolter, Christine; Varga, Attila (szerk.) Environment and school initiatives: lessons from the ENSI Network - past, present and future, Environment and School Initiatives, ENSI; Hungarian Institute for Educational Research and Development (2018) pp. 142-148. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. I. 03. |
Attila Varga, Réka Könczey, Erika Saly: An evaluation of the Hungarian Eco-schools – the monitoring approach., In: Fehérvári, Anikó (szerk.) School, development, equity, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2018) pp. 37-52. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2021. I. 03. |
Varga Attila, Könczey Réka, Saly Erika: Értékelés a magyar Ökoiskola-hálózat működéséről, monitoring megközelítésben, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2017: (9-10) pp. 21-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2021. I. 03. |
Szabó Mária, Varga Attila: Science for Wellbeing in Secondary Education in Hungary, In: O'Neill, Hal (szerk.) Wellbeing In Our Schools: International Perspectives, CIDREE; National Council for Curriculum and Assessment (2017) pp. 74-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2021. I. 03. |
Varga Attila: Gyakorlat-reflexió-innováció, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar Teljes szöveg |
2007
 adattárból, 2021. I. 03. |
Finn Mogensen, Michela Mayer, Soren Breiting, Varga Attila: Educació per la desenvolupament sostenible, Editorial Graó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 13 nyelv: Katalán
|
2007
 adattárból, 2021. I. 03. |
Jakab György, Varga Attila: A fenntarthatóság pedagógiája, L'Harmattan Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
|
2007
 adattárból, 2021. I. 03. |
Varga A, Kószó MF, Mayer M, Sleurs W: Developing teacher competences for education for sustainable development through reflection: The Environment and School Initiatives approach, JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING 33: (2) pp. 241-256. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: angol URL |
2006
 adattárból, 2021. I. 03. |
Varga Attila: Pszichológia a fenntarthatóságért, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 61: (1) pp. 187-206. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 61  |
|
|