Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. III. 17.
Személyes adatok
Varga Attila
név Varga Attila
születési év 1974
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím varga.v.attilagmail.com
telefonszám +36 1 235-7200
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eszterházy Károly Egyetem
további (tudományos főmunkatárs)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Susbiyanto Susbiyanto (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Oktatáskutatás, fejlesztés, fenntarthatóság pedagógiája, környezeti nevelés.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Attila Varga: Structural and Funding Conditions for the Introduction of All-day Schools, In: Szerk.: Fehérvári Anikó Curriculum, effectiveness, equity. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2016. pp. 57-67.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2016

Taligás Tímea, Varga Attila: Ózon vs. üvegházgáz a környezeti nevelésben, EDU SZAKKÉPZÉS ÉS KÖRNYEZETPEDAGÓGIA ELEKTRONIKUS SZAKFOLYÓIRAT 6: (2) pp. 78-87.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2016

Varga Attila, Kalocsai Janka: A pedagógiai innovációt támogató környezet, In: Szerk.: Varga Attila, Szerk.: Ugrai János Tanulmányok a pedagógiai innováció támogatásának lehetőségeiről. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2016. pp. 43-61.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Réti Mónika, Horváth Dániel, Czippán Katalin, Varga Attila: The Challenge of Mainstreaming ESD in Hungary, In: Szerk.: Rolf Jucker, Szerk.: Reiner Mathar Schooling for Sustainable Development in Europe: Concepts, Policies and Educational Experiences at the End of the UN Decade of Education for Sustainable Development. Zürich: Springer International Publishing, 2015. pp. 201-219. (Schooling for Sustainable Development)
6
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
DOI 
2015

Saly Erika, Könczey Réka, Varga Attila, Néder Katalin: Ökoiskolák együttműködése helyi környezetükkel, In: Szerk.: Tóth Zoltán Új kutatások a neveléstudományokban 2014: Oktatás és nevelés – Gyakorlat és tudomány. Debrecen: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, 2015. pp. 279-290. (Új kutatások a neveléstudományokban)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Sikó-Schnellbach Dóra, Kőpatakiné Mészáros Mária, Mayer József, Varga Attila: Az egész napos iskola nevelés-oktatási programjának részvételi alapú fejlesztése, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 64: (1-2) pp. 65-88.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Saly Erika, Néder Katalin, Varga Attila: A fenntarthatóságra nevelés hiányterületei, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2: (1) pp. 35-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Varga Attila, Sinka Edit, Kaposi József: Diversity of Curriculum Implementation Tools in Hungary, In: Szerk.: Frode Nyhamn, Szerk.: Therese N. Hopfenbeck From political decisions to change in the classroom: successful implementation of education policy. Oslo: CIDREE, 2014. pp. 184-208.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2013

Zsuzsanna Horváth, József Kaposi, Attila Varga: The curriculum pendulum swings in Hungary, In: Szerk.: Wilmad Kuiper, Szerk.: Jan Berkvens Balancing Curriculum Regulation and Freedom across Europe. Enschede: Netherlands Institute for Curriculum Development (SLO), 2013. pp. 99-118.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2007

Varga A, Kószó MF, Mayer M, Sleurs W: Developing teacher competences for education for sustainable development through reflection: The Environment and School Initiatives approach, JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING 33: (2) pp. 241-256.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:19 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
94
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
123
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
150

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )