Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 12.
Személyes adatok
Radványi Katalin
név Radványi Katalin
születési év 1953
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím radvanyi.katalinavkf.hu
telefonszám +36 1 358-5571
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Pszichológia Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Apor Vilmos Katolikus Főiskola (további intézmény)
további (főiskolai tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Bohács Krisztina PhD 2014  NTDI-SZTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Gajda Bernadett Márta (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kognitív zavarokkal küzdő személyek adaptív képességeinek fejlődése és kompetencia alapú fejlesztése mint integrációs alapfeltétel, különös tekintettel a kommunikációra és az életminőségre.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2015

Böti A, Erdélyi A, Havasi Á, Hennig B, Kálmán Zs, Lay-Weber D, Lukács Sz, Mede P, Mischo S, Radványi K, Schlünz G, Szaffner Gy, Thümmel I: Barrieren und Förderfaktoren in der (inklusiven) Beschulung von kaum- und nichtsprechenden Schülern aus der Sicht von deutschen und ungarischen Lehrkraften, Erziehern und Schulbegleitern, In: Szerk.: Annette Leonhardt, Szerk.: Katharina Müller, Szerk.: Tilly Truckenbrodt Die Un-Behindertenrechtskonvention und ihre Umsetzung: Beiträge zur Interkulturellen und International vergleichenden Heil - und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2015. pp. 153-161.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2015

Radványi Katalin, Sándor Anikó, Horváth Péter László: A gyógypedagógia és a társadalmi kirekesztés új formái., GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA XLIII: (2) pp. 117-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Johannes Rojahn, Alec Bernstein, Katalin Radványi, Janos Csorba: Are Challenging Behaviors in Individuals with Severe and Profound Intellectual Disabilities, In: The 47th Annual Gatlinburg Conference.Chicago, Amerikai Egyesült Államok, 2014.03.05-2014.03.07. ismeretlen, pp. & Kiadvány: ismeretlen, 2014.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2013

Radványi Katalin , Regényi Enikő Mária, Csorba János: "Emberhez méltó jobb lakó-és életkörülmények nekik is"., GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 2013: (4) pp. 262-274.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Csorba János, Radványi Katalin, Barthel Betty, Dinya Elek: Az agresszív magatartás és mérésének problémái eltérő életkorban, PSYCHIATRIA HUNGARICA 28: (1) pp. 13-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Dr Radványi Katalin: Etika, vagy erkölcs?, In: Szerk.: Bertók Rózsa, Szerk.: Barcsi Tamás Etikák, identitások, perspektívák : szemelvények az erkölcselmélet és a kortárs hivatásetikák köréből: Tanulmánykötet. Pécs: Virágmandula Kft.; Ethosz Tudományos Egyesület, 2013. pp. 291-298.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2013

Dr Radványi Katalin : Legbelső kör: A CSALÁD, Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 161 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Csorba J, Radvanyi K, Regenyi E, Dinya E: A study of behaviour profiles among intellectually disabled people in residential care in Hungary., RESEARCH IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES 32: (5) pp. 1757-1763.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
DOI 
2011

Radványi Katalin: A kompetencia alapú fejlesztés értelmezése a kognitív képességek jelentős elmaradása esetén, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 39.: (1.) pp. 1-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Radványi Katalin: Középiskolai integráció - Értelmi akadályozottság, In: Szerk.: Papp Gabriella Középiskolás fokon?: Sajátos nevelési igényű fiatalok együttnevelése a középiskolákban. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 53-79.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:12 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
66
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
81
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
28 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
63

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )