Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Bene Márton: Who reaps the benefits? A cross-country investigation of the absolute and relative normalization and equalization theses in the 2019 European Parliament elections, NEW MEDIA & SOCIETY dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2023. II. 22.
Simon Kruschinski, Bene Márton: In varietate concordia?! Political parties’ digital political marketing in the 2019 European Parliament election campaign, EUROPEAN UNION POLITICS 23: (1) pp. 43-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2023. II. 22.
Farkas Xénia, Bene Márton: Images, Politicians, and Social Media, INTERNATIONAL JOURNAL OF PRESS / POLITICS 26: (1) pp. 119-142. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 60 nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Topics to talk about. The effects of political topics and issue ownership on user engagement with politicians’ Facebook posts during the 2018 Hungarian general election, JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY AND POLITICS 18: (3) pp. 338-354. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Virális politika. Politikai kommunikáció a Facebookon, L'Harmattan Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
2020
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Does context matter? A cross-country investigation of the effects of the media context on external and internal political efficacy, INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPARATIVE SOCIOLOGY 61: (4) pp. 264-286. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Post Shared, Vote Shared: Investigating the Link Between Facebook Performance and Electoral Success During the Hungarian General Election Campaign of 2014, JOURNALISM & MASS COMMUNICATION QUARTERLY 95: (2) pp. 363-380. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Go viral on the Facebook! Interactions between candidates and followers on Facebook during the Hungarian general election campaign of 2014, INFORMATION COMMUNICATION AND SOCIETY 20: (4) pp. 513-529. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 118 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Influenced by Peers: Facebook as an Information Source for Young People, SOCIAL MEDIA AND SOCIETY 3: (2) pp. 1-14. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 56 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2023. II. 22.
Bene Márton: Sharing is caring! Investigating viral posts on politicians’ Facebook pages during the 2014 general election campaign in Hungary, JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY AND POLITICS 14: (4) pp. 387-402. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.