Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 04.
Személyes adatok
név Sallai Éva
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 33%
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 67%
Elérhetőségek
drótpostacím eva.sallai1gmail.com
telefonszám +36 1 213-8354
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
2008 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Gál Gyöngyi PhD 2014  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Czók Brigitta PhD (2019/08)  EKE NDI
Ritter Andrea PhD (2017/08)  EKE NDI
Vidor Róbert PhD (2017/08)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Borbás László (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
(50%) Kardos Melinda (PhD) 2014/08  NDI2-ELTE
Vincze Tamás (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dobos Orsolya Katalin (PhD) (2021/08)  EKE NDI
hiányos adatú hallgatói:
Ritter Andrea PhD ()  EKE NDI
Vidor Róbert PhD ()  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kapcsolati pedagógia, professzionális tanári kommunikáció, osztálytermi interakciók, kezdő pedagógus-gyakornoki szakasz, gyakorlatvezető mentorálás, videotréning
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2015

Sallai Éva: A mentori tevékenység tapasztalatai, In: Szerk.: Sallai Éva A pedagógusok gyakornoki rendszerének fejlesztése és értékelése. Budapest: Oktatási Hivatal, 2015. pp. 45-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Sallai Éva, Ritter Andrea: Az óraelemzések tapasztalatai, In: Szerk.: Sallai Éva A pedagógusok gyakornoki rendszerének fejlesztése és értékelése. Budapest: Oktatási Hivatal, 2015. pp. 115-159.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Sallai Éva: A pályakezdő tanárok támogatásának hazai előzményei, In: Szerk.: Falus Iván A pedagógus gyakornoki rendszer: nemzetközi áttekintés : hazai előzmények. Budapest: Oktatási Hivatal, 2014. pp. 136-175.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Sallai Éva : Pedagógiai svédasztal kezdő oktatóknak, Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 143 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2012

Sallai Éva: A Video Interaction Guidance (VIG) elméleti megközelítéseinek kaleidoszkópja, In: Szerk.: Batíz Enikő A pszichológiáról és azon túl …. Kolozsvár: Presa Universitara Clujeana / Kolozsvári Egyetemi Kiadó, 2012. pp. 56-68.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Estefánné Varga Magdolna, Sallai Éva: A tanári felvételi eljárásban alkalmazható módszerek a pályaalkalmasság megítélésére, In: Szerk.: Dávid Mária A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2011. pp. 93-111. (Módszertani kiadványok)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2006

Sallai Éva, Ficsor Józsefné, Kozmáné Kovásznai Mária, Medveczky Kata : Professzionális tanári kommunikáció integráló iskolai környezetben, Budapest: SuliNova Kht., 102 p.
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
nyelv: magyar
2006

Sallai Éva: Szakmai divatok és az iskola belső világa, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 56: (7-8) pp. 116-123.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2004

Sallai Éva: Régi és új kompetencia-elemek a pedagógusok felkészültségében, In: Szerk.: Szabó Ildikó, Szerk.: Szekszárdi Júlia Pedagógusok szakmai világképe. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2004. p. &.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
1996

Sallai Éva : Tanulható–e a pedagógus mesterség?, Veszprém: Veszprémi Egyetemi Kiadó, 153 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
20
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
34
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
1
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
5

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )