Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 15.
Személyes adatok
Kádár Anett
név Kádár Anett
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Földtudományok Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Földtudományok Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
mobiltelefon száma +36 20 364-0014
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága földtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2023 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület földrajz tantárgypedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága földtudományok
Közlemények
2023

Bagoly-Simó Péter, Graaf Johannes, Farsang Andrea, Tóth Ádám, Bokis Alexandra, Pál Viktor, Kádár Anett: Hogyan látjuk Európát? Egy berlini középiskola diákjainak mentális térképei Európáról és annak határairól, GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 7: (2) pp. 27-46.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Farsang Andrea, Szilassi Péter, Csíkos Csaba, Szőllősy László, Kádár Anett, Pirkhoffer Ervin, Pál Viktor, M.Császár Zsuzsanna, Teperics Károly: Egy tanulóközpontú módszertani eszköztár fejlesztése Magyarország földrajzának tanításához [Developing a student-centred methodological toolkit for teaching the geography of Hungary], GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 4: (3) pp. 33-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Kádár Anett, Molnár Ernő, Száraz Tamás, Jász Erzsébet, Farsang Andrea: Hogyan befolyásolják a tévképzetek a földrajztanulást? Egy keresztmetszeti vizsgálat tanulságai, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 242-242.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2019

Kádár Anett, Farsang Andrea: Általános iskolai és középiskolás diákok lemeztektonikai tévképzetei egy kvalitatív, keresztmetszeti vizsgálat tükrében, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (1) pp. 19-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2019

Kádár Anett, Farsang Andrea: Misconceptions about climate change: Opportunities or obstacles?, GEOPHYSICAL RESEARCH ABSTRACTS 21: EGU2019-13097-1
dokumentum típusa:
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2018

Kádár Anett, Farsang Andrea: A láva a Föld magjából származik, vagy mégsem [Lava originates from the Earth’s core, doesn’t it?], GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2: (1) pp. 5-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2018

Kádár Anett, Farsang Andrea, Gulyás Ágnes: Általános- és középiskolás diákok éghajlati folyamatokhoz kapcsolódó tévképzeteinek összehasonlító elemzése = Comparative Analysis of Elementary and Secondary School Students’ Climatic Related Misconceptions, FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 142: (3) pp. 219-234.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2017

Kádár Anett, Farsang Andrea: Comparing the Plate-tectonics-related Misconceptions of High School Students and University Undergraduates, REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ONLINE 7: (1) pp. 24-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: angol
URL 
2015

Kádár Anett, Farsang Andrea, Ábrahám Eszter: Tudományos-fantasztikus filmek hatása a középiskolás tanulók földrajzi ismeretrendszerére, FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 139: (4) pp. 302-317.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Dudás E, Farsang A, Kádár A: Mégis forog a Föld? Tévképzetek a földrajzban, A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 20: (3) pp. 8-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:11 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
34
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
33
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
17
Témavezetés
témavezető Farsang Andrea
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2011
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )