Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IV. 20. Közlemények |
2019
 adattárból, 2022. IV. 20. |
Pusztai G., Kovacs K., Markos V., Demeter-Karaszi Z., Eniko M: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (2) pp. 270-287. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. IV. 20. |
Pusztai Gabriella, Kovács Klára, Markos Valéria: Lemorzsolódó és perzisztens felsőoktatási hallgatók civil aktivitása, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban, 2018, L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 262-280. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. IV. 20. |
Markos Valéria: A fogadószervezetek koordinátorainak tapasztalatai az iskolai közösségi szolgálatról, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (3-4) p. 12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. IV. 20. |
Fényes Hajnalka, Markos Valéria, Pusztai Gabriella: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései, METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 7: (3) pp. 141-156. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. IV. 20. |
R. Fedor Anita, Engler Ágnes, Markos Valéria: Fiatalok életcéljai és munkavállalási tervei egy kelet-magyarországi vizsgálat tükrében, ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 9: (26) pp. 5-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. IV. 20. |
Markos Valéria: Az önkéntes és fizetett munkát végző hallgatók családi hátterének és munkaérték preferenciáinak viszgálata, PEDACTA 8: (2) pp. 1-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2018. VI. 14. |
Márton Bodó, Valéria Markos, József Mézes , Tünde Sárosi, Mihály Szalóki: School community service as perceived by student in grades 9 and 12, In: Szerk.: Fehérvári Anikó SCHOOL, DEVELOPMENT, EQUITY. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2018. pp. 53-64. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2018. VI. 14. |
Bocsi Veronika, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: Motives of volunteering and values of work among higher education students, CITIZENSHIP SOCIAL AND ECONOMICS EDUCATION 16: (2) pp. 117-131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol DOI |
2017
 adattárból, 2018. VI. 14. |
Markos Valéria: A felsőoktatási hallgatók önkéntességtípusai, EDUCATIO 26: (1) pp. 113-120. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2017
 adattárból, 2018. VI. 11. |
Bodó Márton, Markos Valéria, Mézes József, Sárosi Tünde, Szalóki Mihály: Az Iskolai Közösségi Szolgálat a 9. és 12. évfolyamos diákok véleménye tükrében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (9-10) pp. 41-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 19  |
|
|