|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2017
adattárból, 2018. V. 30. |
Malmos Edina, Jász Erzsébet, Revákné MArkóczi Ibolya: USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 18: pp. 109-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2018. V. 30. |
Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Bocsi Veronika, Szerk.: Ceglédi Tímea A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Nagyvárad; Budapest: Partium; PPS; Új Mandátum, 2016. pp. 55-69. (Felsőoktatás−Társadalom; 6..) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2018. V. 30. |
Erzsébet Jász, Magdolna Chrappán, Edina Malmos: "HOW DID SCIENCE LESSONS GO AT SCHOOL?”- INTRODUCING THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENT INTERVIEWS ON SCIENCE SUBJECTS, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 0283-0292. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2018. V. 30. |
Edina Malmos, Magdolna Chrappán, Erzsébet Jász: WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 9105-9115. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2018. V. 30. |
Malmos Edina, Chrappán Magdolna: Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében, EDUCATIO 25: (4) pp. 608-616. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2018. V. 30. |
Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (5-6) pp. 190-199. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2015
adattárból, 2018. V. 30. |
Ibolya Revák Markóczi, Edina Malmos: The effect of an experimental programme on the development of primery school children's problem-solving process in science, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 100-115. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2018. V. 30. |
Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2018. V. 30. |
Malmos Edina: A biológia-tankönyv szerepe a tévképzetek kialakulásában, A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 14: (1) pp. 31-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2018. V. 30. |
Malmos Edina: Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a „Rostock Modell" didaktikai program hatására, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 12: p. 105. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1 |
|
|
|
|
|