Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
iskolaválasztás, felekezeti oktatáskutatás, oktatási eredményesség, pedagóguskutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok filozófiai tudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2023. VII. 05.
Tódor Imre: Rational choice theories and school careers, In: Gabriella, Pusztai (szerk.) Sociology of education, Debrecen University Press (2022) pp. 43-55. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2020
adattárból (idéző kézzel módosítva), 2023. VII. 05.
Tódor Imre: A racionális döntéselméletek és az iskolai pályafutás, In: Pusztai, Gabriella (szerk.) Nevelésszociológia, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 55-75. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2020
adattárból (idéző kézzel módosítva), 2023. VII. 05.
Tódor Imre: Az iskolaválasztás döntésmechanizmusai. Székelyföldi középiskolások szektorközi metszetben, Presa Universitară Clujeană dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
2019
adattárból, 2023. VII. 05.
Tódor Imre: Középiskolások eredményessége, EDUCATIO 28: (1) pp. 166-173. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2023. VII. 05.
Tódor Imre: Iskolaválasztás kisebbségben szektorközi összehasonlításban (Székelyföld példája), REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 27: (4) pp. 73-105. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2018
adattárból, 2023. VII. 05.
Tódor Imre: A felekezeti és a nem felekezeti középiskolát választó tanulók jellemzőinek vizsgálata Hargita megyében, In: Kolumbán, Vilmos József (szerk.) A reformáció öröksége, Kolozsvári Protestáns Teológiai Intézet (2018) pp. 616-629. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2018
adattárból, 2023. VII. 05.
Tódor Imre: A tanulók középiskola-választási döntésmechanizmusai az értékváltozás elmélete alapján Hargita megyében, PEDACTA 8: (2) pp. 17-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2017. IX. 06.
Tódor Imre: Egy felekezeti iskola tanárai körében végzett felmérés és a nemzetközi mérések tanúságai, In: Szerk.: Bacskai Katinka A felekezeti oktatás új negyedszázada: Tanulmányok Pusztai Gabriella tiszteletére. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2017. pp. 158-176. (Oktatáskutatás a 21. században; 3.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2017
adattárból, 2023. VII. 05.
Todor Imre: Protestáns középiskolák Székelyföldön [Protestant Secondary Shcools in Transylvania], HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (Supplement 2) pp. 95-104. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2015
adattárból, 2017. IX. 06.
Tódor Imre : A politikai konstitutív a(nta)gonisztikus dimenziója. Carl Schmitt konfliktusos politikai filozófiájáról, Kolozsvár: Egyetemi Műhely Kiadó, 221 p. (Doktori dolgozatok) 10 dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.