Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 15.
Személyes adatok
Horváth H. Attila
név Horváth H. Attila
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 80%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 20%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek nem felel meg (2019. IV. 26.)
 
Elérhetőségek
drótpostacím horvath.h.attilappk.elte.hu
telefonszám +36 30 408-0949
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1989
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Lennerné Patkó Ildikó PhD 2014  OTNDI
(50%) Mrázik Julianna PhD 2010  OTNDI

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Németh Andrásné Farkas Gabriella (PhD) 2013/08  OTNDI
Turi Katalin (PhD) 2012/08  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Sztudva Mónika (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
Kiss Hajnal (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
Vatai Éva (PhD) (2019/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A serdülők erkölcsi szocializációja az iskolában. Informális tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2017

Savella Orsolya, Horváth H Attila, Dudás Péter, Fritz Péter: "Informális tanulás az egészségturizmusban" mérésére alkalmas kérdőív tesztelése faktoranalízis és Cronbach-teszt alkalmazásával, MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 18: (69) pp. 30-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Savella Orsolya, Horváth H Attila, Csizmásné Tóth Judit, Dudás Péter: Az egészségturisztikai utazások során szerzett ismeretek hatása az egészséggel kapcsolatos viselkedési szándék kialakulására, GRADUS 4: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Horváth H Attila: Entrepreneurship Education at Schools in Hungary, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce 6: (23) pp. 29-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Horváth H Attila, Pálvölgyi Krisztián: Supporting cooperation in the field of teacher training, In: Attila, Horváth H; Krisztián, Pálvölgyi; Éva, Bodnár; Judit, Sass (szerk.) Cross-curricular connections, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 12-20.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Horváth H Attila: Az erkölcsi dilemmák osztálytermi vitájához, In: Bognárné, Kocsis Judit (szerk.) Tanulmányok a pedagógia világából, Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar (2014) pp. 84-99.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Horváth H Attila: Informális tanulás, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
2011

Horváth H Attila: Informális tanulás az Aranycsapat korában, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2000

Szekszárdi Júlia, Horváth H Attila, Buda Marianna, Simonfalvi Ildikó: A serdülők erkölcsi szocializációja. (Útkeresés a labirintusban), MAGYAR PEDAGÓGIA 100: (4) pp. 473-498.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
1991

Horváth H Attila: A nemzetközi Freinet-mozgalom és magyarországi lehetőségei, In: Lukács, Péter (szerk.) Alternatív iskolák, alternatív pedagógiák Magyarországon, Edukáció Kiadó (1991) pp. 29-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
1990

Horváth H Attila: Öröm az iskolában, In: Ballangó, Jánosné; Galambos, Rita; Horváth, H. Attila; Staudinger, Beáta (szerk.) Freinet-vel könnyebb, Vitéz János Tanítóképző Főiskola (1990) pp. 160-168.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:77 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
90
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
148
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
12
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
385

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )