Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 21.
Személyes adatok
Czabaji Horváth Attila
név Czabaji Horváth Attila
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
(tudományági) Habilitációs Bizottság
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola
(tudományági) Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 80%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 20%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 30 408-0949
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1989
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Borbáth Katalin PhD 2022  OTNDI
(50%) Lennerné Patkó Ildikó PhD 2014  OTNDI
(50%) Mrázik Julianna PhD 2010  OTNDI

abszolutóriumot szerzett:
Borbáth Katalin (PhD) 2020/01  OTNDI
Németh Andrásné Farkas Gabriella (PhD) 2013/08  OTNDI
Turi Katalin (PhD) 2012/08  OTNDI
Vatai Éva (PhD) 2018/08  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nyamkhuu Byambasuren (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
Vincze Györgyi (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A serdülők erkölcsi szocializációja az iskolában. Informális tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Borbáth Katalin, Horváth H. Attila: A tanulói jóllét és a pedagógus/nők/ foglalkozási és pszichológiai jóllétének kapcsolódásai, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (3) pp. 104-114.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Horváth H. Attila, Borbáth Katalin: A tanulók és a pedagógusok jóllétének összefüggései, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó Ház (2021) pp. 327-334.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Horváth H. Attila: Rokonai Lajos Simon. Szocializációs közegek, informális tanulási színterek élete első felében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (4) pp. 96-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Horváth H. Attila: A possible model for the interpretation of informal learning, Pedagogia Oggi 17: (2) pp. 28-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Horváth H. Attila: Egy-két gondolat a személyes visszaemlékezésekről mint forrásokról, In: Baska, Gabriella; Hegedűs, Judit; Szabó, Zoltán András (szerk.) Visszhangzó századok, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 100-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Horváth H Attila: Informális tanulás, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
2011

Horváth H Attila: Informális tanulás az Aranycsapat korában, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2000

Szekszárdi Júlia, Horváth H Attila, Buda Marianna, Simonfalvi Ildikó: A serdülők erkölcsi szocializációja. (Útkeresés a labirintusban), MAGYAR PEDAGÓGIA 100: (4) pp. 473-498.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
1991

Horváth H Attila: A nemzetközi Freinet-mozgalom és magyarországi lehetőségei, In: Lukács, Péter (szerk.) Alternatív iskolák, alternatív pedagógiák Magyarországon, Edukáció Kft. (1991) pp. 29-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
1990

Horváth H Attila: Öröm az iskolában, In: Ballangó, Jánosné; Galambos, Rita; Horváth, H. Attila; Staudinger, Beáta (szerk.) Freinet-vel könnyebb, Vitéz János Tanítóképző Főiskola (1990) pp. 160-168.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:82 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
249
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
182
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
25
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
405


2022. X. 05.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2022. december 2-án 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )