|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 10. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. I. 10. |
Horváth Dóra, Ásványi Katalin, Cosovan Attila, Csordás Tamás, Faludi Julianna, Galla Daniella, Zita Komár, Markos-Kujbus Éva, Simay Attila Endre: Online only, SOCIETY AND ECONOMY 44: (1) pp. 2-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva, Buzás Janka: Véleményvezér... véleményformáló, influenszer, híresség?, In: Gálik, Mihály; Csordás, Tamás (szerk.) A média gazdaságtanának kézikönyve, Médiatudományi Intézet (2020) pp. 255-264. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. I. 10. |
Ásványi Katalin, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás: Budapesti szállodák facebook-válságkommunikációjának dinamikája a covid-19 járvány kezdetén, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 9: (4) pp. 95-107. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. I. 10. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Boros Kitti: Practitioners’ perception of hotels’ family-friendliness, KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 22: (2(139)) pp. 25-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2023. I. 10. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva: Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai, REPLIKA (106-107) pp. 185-198. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva: Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor, Budapesti Corvinus Egyetem dokumentum típusa: nyelv: Angol, Magyar URL |
2016
adattárból, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva: Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (6) pp. 52-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva, Gerencsér Orsolya: A NEGATÍV E-WOM ELSÖPRŐ EREJE, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 5: (4) pp. 17-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Gáti Mirkó: Small businesses and their social media audiences, KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 18: (123) pp. 77-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2023. I. 10. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool, JOURNALISM AND MASS COMMUNICATION 4: (1) pp. 48-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 36 |
|
|
|
|
|