Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VII. 25. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Alisa Tóth, Gyöngyvér Molnár, Andrea Kárpáti: Learning about Colour – the Legacy of the Bauhaus Masters, INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 40: (1) pp. 108-125. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Technology-enhanced creativity: a multiple case study of digital technology-integration expert teachers’ beliefs and practices, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 39: 100791 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Groenendijk T, Haanstra F, Kárpáti A: Self-assessment in art education through a visual rubric, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 39: (1) pp. 153-175. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Kárpáti Andrea, Gaul-Ács Ágnes, Tóth Alisa: Visual Literacy Development of Young Children: Nurture Above Nature, In: G., Coutts; T., Eça (szerk.) Learning Through Art: International Perspectives, International Society For Education Through Art (INSEA) (2020) pp. 219-238. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Karpati Andrea, Schonau Diederik: The Common European Framework of Reference for Visual Literacy: Looking for the bigger picture, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 15: (1) pp. 3-14. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Teachers’ beliefs about creativity and its nurture: A systematic review of the recent research literature, EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW 23: pp. 25-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 111 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Groenendijk Talita, Haanstra Folkert, Karpati Andrea: A new tool for developmental assessment based on the Common European Framework of Reference for Visual Literacy - an international usability study, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 14: (3) 10.1386/eta.14.3.353_1 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Karpati Andrea, Freedman Kerry, Castro Juan Carlos, Kallio-Tavin Mira, Heijnen Emiel: Collaboration in Visual Culture Learning Communities: Towards a Synergy of Individual and Collective Creative Practice, INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 36: (2) pp. 164-175. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Andrea Kárpáti, Bernadett Babály, László Budai: Onlinetests für die Teilkompetenz Imaginieren (Raumvorstellung), In: Ernst, Wagner; Diederik, Schönau (szerk.) Cadre Europ.en Commun de Référence pour la Visual Literacy – Prototype, Waxmann Verlag Gmbh (2016) pp. 319-327. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német
|
2013
 adattárból, 2022. VII. 25. |
Kerry Freedman, Emiel Heijnen, Mira Kallio-Tavin, Kárpáti Andrea, Papp László: Visual Culture Learning Communities: How and What Students Come to Know in Informal Art Groups, STUDIES IN ART EDUCATION 54: (2) pp. 103-115. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 35 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 169  |
|
|