Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. V. 09.
Személyes adatok
Kárpáti Andrea
név Kárpáti Andrea
intézmény neve
Magyar Képzőművészeti Egyetem
Egyetemi Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
Egyetemi Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Fizika Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
(tudományági) Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
MKE Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskola
(tudományági) Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 66%
ELTE Fizika Doktori Iskola 5%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 28%
SzTE NTDI-SZTE (tudományági) Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag) 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 482-7399
mobiltelefon száma +36 30 211-4936
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1987
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 33.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 28.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Simon Tünde PhD 2018  NTDI-SZTE
(50%) Császár Lilla PhD 2017  OTNDI
Hortoványi Judit PhD 2017  NDI2-ELTE
Kétyi András PhD 2016  NTDI-SZTE
Molnár Pál PhD 2016  NTDI-SZTE
(50%) Tóth-Mózer Szilvia PhD 2016  NDI2-ELTE
Bredács Alíz PhD 2013  NDI2-ELTE
Dobák Dóra PhD 2012  NDI2-ELTE
Tartsayné Németh Nóra PhD 2012  NDI2-ELTE
Főző Attila László PhD 2011  NDI2-ELTE
Lakatosné Török Erika PhD 2011  NTDI-SZTE
Dorner Helga PhD 2010  NTDI-SZTE
Fehér Péter PhD 2009  NTDI-SZTE
Köves Szilvia PhD 2009  NDI2-ELTE
Csoma Katalin PhD 2008  NDI2-ELTE
Hanczár Gergely PhD 2008  NDI2-ELTE
Hunya Márta PhD 2008  NDI2-ELTE
(50%) Pajtókné Tari Ilona PhD 2008  NDI2-ELTE
Simonics István PhD 2008  NDI2-ELTE
Strohner József PhD 2008  NDI2-ELTE
Török Balázs PhD 2008  NDI2-ELTE
Deszpot Gabriella PhD 2006  NDI2-ELTE
Major Éva PhD 2006  NDI2-ELTE
Takahashi Michiko PhD 2003  NDI2-ELTE
Varrók Ilona PhD 2003  NDI2-ELTE
(50%) Bárdné Feind teréz PhD 2002  NDI2-ELTE
Gaul Emil PhD 2002  NDI2-ELTE
Vári Ágnes PhD 2002  NDI2-ELTE
Horváth Dezsőné PhD 2001  NDI2-ELTE
(50%) Guttmann Barbara DLA 2010  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Babály Bernadett PhD (2020/07)  NDI2-ELTE
Bereczki Enikő Orsolya PhD (2020/07)  NDI2-ELTE
Kovács Hajnalka PhD (2019/12)  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Alisa PhD (2020/09)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Szálas Tímea (PhD) 2014/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Biró Ildikó (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
(50%) Kondor Boglárka (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
(50%) Somogyi-Rohonczy Zsófia (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
Szettele Katalin Mária (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Klima Gábor (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
Gaul-Ács Ágnes (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Vizuális alkotó és befogadó képességek fejlődése, vizuális tehetség, vizuális nevelés története.) Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban: informatikai kompetencia, esélyteremtés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
művészetek *
Közlemények
2018

Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Teachers’ beliefs about creativity and its nurture: A systematic review of the recent research literature, EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW 23: pp. 25-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2018

Groenendijk Talita, Haanstra Folkert, Karpati Andrea: A new tool for developmental assessment based on the Common European Framework of Reference for Visual Literacy - an international usability study, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 14: (3) 10.1386/eta.14.3.353_1
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2018

Csaba Csíkos, Andrea Kárpáti: Connections between Spatial Ability and Visual Imagery Preferences, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (7) pp. 71-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Karpati Andrea, Freedman Kerry, Castro Juan Carlos, Kallio-Tavin Mira, Heijnen Emiel: Collaboration in Visual Culture Learning Communities: Towards a Synergy of Individual and Collective Creative Practice, INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 36: (2) pp. 164-175.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2016

Andrea Kárpáti, Bernadett Babály, László Budai: Onlinetests für die Teilkompetenz Imaginieren (Raumvorstellung), In: Ernst, Wagner; Diederik, Schönau (szerk.) Cadre Europ.en Commun de Référence pour la Visual Literacy – Prototype, Waxmann Verlag Gmbh (2016) pp. 319-327.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: német
2016

Babály B, Kárpáti A: The impact of creative construction tasks on visuospatial information processing and problem solving, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 13: (7) pp. 159-180.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Kerry Freedman, Emiel Heijnen, Mira Kallio-Tavin, Kárpáti Andrea, Papp László: Visual Culture Learning Communities: How and What Students Come to Know in Informal Art Groups, STUDIES IN ART EDUCATION 54: (2) pp. 103-115.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol
2013

Andrea Kárpáti, Lisa Kay: Visual Expression of Beauty and Ugliness in Adolescent Art, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 9: (2) pp. 155-172.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Kárpáti A: Web 2 Technologies for Net Native Language Learners: a "Social CALL", RECALL 21: (2) pp. 139-156.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
2007

Kárpáti A, Ollé J: Tanárok informatikai képességeinek és pedagógiai stratégiáinak integrált fejlesztése., ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17: (4) pp. 14-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:87 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
326
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
427
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
23
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
66 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
107
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
24
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
514
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az MTA-ELTE Vizuális Kultúra Szakmódszertani Kutatócsoport vezetője (2016-2020).


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )