|
 |
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2020
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra, Fónai Mihály: Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students], INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 20: (1) pp. 7-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Patyi András, Barnucz Nóra: A közszolgálati és rendészeti felsőoktatás néhány időszerű kihívása, ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS 13: (4) pp. 1-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra, Uricska Erna: Innovatív nyelvtanulási módszerek és módszertan a rendészeti szaknyelvi képzés vizsgálatában, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 70: (9-10) pp. 53-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2021. VI. 13. |
'Hüse Lajos' 'and' 'Fónai Mihály' 'and' 'Pázmány Viktória' 'and' 'Zolnai Erika' 'and' 'Barnucz Nóra': Is there a clear effect? The role of the school managing social exclusion in Hungary, In: Brown, Mabel Ann (szerk.) International Perspectives on Inclusion within Society and Education, Routledge (2020) pp. 156-163. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra: A kiterjesztett valóság alkalmazása a nyelvoktatásban különös tekintettel a rendészeti szaknyelvre, EDUCATIO 29: (4) pp. 644-652. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra: Digitális egyenlőtlenségek a szociológiai elemzések tükrében, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Tanulmányok a kompetenciákra épülő, fenntartható kulturális és technológiai fejlődés köréből, International Research Institute (2019) pp. 205-212. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra: IKT eszközök szerepe az angol nyelv oktatásában, EDUCATIO 28: (2) pp. 403-414. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra: IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás, MAGYAR RENDÉSZET 19: (4) pp. 15-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra, Labancz Imre: Az IKT eszközök használatának különbözőségei a felsőoktatásban, EDUCATIO 26: (2) pp. 283-290. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2021. VI. 13. |
Barnucz Nóra, Labancz Imre: Pedagógusok és az IKT Magyarország keleti régióiban, In: Pusztai, Gabriella; Morvai, Laura (szerk.) Pálya - modell, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó; PPS (2015) pp. 235-245. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 41  |
|
|
|
|
|
|
|