Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 08.
Személyes adatok
név Jámbori Szilvia
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 62 544-000/3273
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2003 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Győri-Dani Dóra (PhD) 2016/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Leist Balogh Brigitta (PhD) (2025/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Serdülők személyes hosszú távú céljainak meghatározását és kivitelezését meghatározó családi és iskolai szocializációs tényezők feltárása Stressz és megküzdés serdülőkorban
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2019

Jámbori Szilvia, Kőrössy Judit, Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (1) pp. 75-94.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
URL 
2019

Jámbori Szilvia, Kőrössy Judit: A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 19: (3) pp. 33-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Bohner-Beke Aliz, Jambori Szilvia, Vass Livia, Kranicz Janos, Vegh Veronika, Pusztafalvi Henriette: A retrospective study on health-related quality of life in congenital clubfoot (with patient-reported outcomes), PAEDIATRIA CROATICA 63: (1) pp. 11-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Jámbori Szilvia, Fejes József Balázs, Gál Zita, Kasik László, Szabó Hangya Lilla, Nagy Krisztina: Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (6) pp. 18-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2019

Gál Zita, Kasik László, Jámbori Szilvia, Fejes József Balázs, Nagy Krisztina: A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 158-172.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2016

Jámbori Szilvia, Horváth M. Tünde, Harsányi Szabolcs Gergő: Az internetes kapcsolatokban való nyitottság összefüggése az észlelt társas támasszal és az énhatékonysággal, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 2: pp. 19-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2016

Leist Balogh Brigitta, Jámbori Szilvia: A kapunyitási pánik vizsgálata a megküzdési módok és a szorongás függvényében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 16: (2) pp. 69-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Nemeth D, Janacsek K, Balogh V, Londe Z, Mingesz R, Fazekas M, Jambori Sz, Danyi I, Vetro A: Learning in autism: Implicitly superb, PLOS ONE 5: (7) Paper N°e11731. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 40
nyelv: angol
DOI 
2007

Jámbori Szilvia : Hogyan tervezik a serdülők a jövőjüket?, Szeged: SZEK JGYF Kiadó, 182 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2003

Jámbori Szilvia, Sallay Hedvig: Changes in parental education and their impact on future orientation in adolescence and young adulthood, REVIEW OF PSYCHOLOGY: INTERNATIONAL JOURNAL OF CROATIAN PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION 10: (2) pp. 131-140.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:62 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
96
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
96
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
244


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )