Nyomtatási képARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 28. Közlemények |
2019
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Szokolszky Agnes: Perceiving Metaphors: An Approach From Developmental Ecological Psychology, METAPHOR AND SYMBOL 34: (1) pp. 17-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Szokolszky Agnes, Read Catherine, Palatinus Zsolt, Palatinus Kinga: Ecological approaches to perceptual learning: learning to perceive and perceiving as learning, ADAPTIVE BEHAVIOR 27: (6) pp. 363-388. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Agnes Szokolszky, Catherine Read: Developmental Ecological Psychology and a Coalition of Ecological-Relational Developmental Approaches, ECOLOGICAL PSYCHOLOGY 30: (1) pp. 6-38. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Catherine Read, Agnes Szokolszky: An Emerging Developmental Ecological Psychology: Future Directions and Potentials, ECOLOGICAL PSYCHOLOGY 30: (2) pp. 174-194. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Ágnes Szokolszky: Hungarian psychology in context, HUNGARIAN STUDIES: A JOURNAL OF THE INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR HUNGARIAN STUDIES AND BALASSI INSTITUTE 30: (1) pp. 17-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Szokolszky Ágnes, V Komlósi Annamária: A „reziliencia-gondolkodás” felemelkedése – ökológiai és pszichológiai megközelítések, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 15: (1) pp. 11-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar URL |
2006
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Szokolszky Ágnes: Object Use in Pretend Play, In: Costall, A Dreier O (szerk.) Doing Things with Things, Ashgate (2006) pp. 67-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol
|
1999
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Szokolszky Ágnes, Kádár Endre: James J. Gibson ökológiai pszichológiája, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 19: (2) pp. 245-285. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
1998
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Szokolszky Ágnes: A séma fogalma a kognitív pszichológiában, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 18: (2) pp. 209-235. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
1989
 adattárból, 2020. XI. 29. |
Falus Iván, Golnhofer Erzsébet, Kotschy Beáta, M Nádasi Mária, Szokolszky Ágnes: A pedagógia és a pedagógusok, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 111 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 179  |
|
|