Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. III. 08.
Személyes adatok
Nagy Lászlóné
név Nagy Lászlóné
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím nagylnebio.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-323
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Jelenlegi munkahelyek
1990 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Bónus Lilla (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Biológia tantárgypedagógia, természettudományos fogalmak fejlődése, természettudományos kompetencia, analógiás gondolkodás, környezeti és egészségnevelés, iskolán kívüli tanulás, tankönyvanalízis, IBL
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

B. Németh Mária, Korom Erzsébet, Hódi Ágnes, Nagy Lászlóné, Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 68-78.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
URL 
2019

Nagy Lászlóné: A neveléstudomány és az egészségfejlesztés kapcsolata, In: Feith, Helga Judit; Falus, András (szerk.) Egészségfejlesztés és nevelés, Akadémiai Kiadó (2019) pp. 52-59.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2016

Nagy Lászlóné, Nagy Márió Tibor: Kutatásalapú tanítás-tanulás a biológiaoktatásban és a biológiatanár-képzésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (3) pp. 57-69.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
URL 
2015

Nagy Lászlóné, Korom Erzsébet, Hódi Ágnes, B Németh Mária: Az egészségműveltség online mérése, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 147-177.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2015

Nagy Lászlóné, Korom Erzsébet, Pásztor Attila, Veres Gábor, B Németh Mária: A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Korom, Erzsébet; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 35-116.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2013

Nagy Lászlóné: Kisiskolások analógiás gondolkodásának fejlesztése a környezetismeret tantárgy keretében, In: Molnár, Gyöngyvér; Korom, Erzsébet (szerk.) Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése, Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt (2013) pp. 203-219.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Korom Erzsébet, Nagy Lászlóné, B. Németh Mária, Radnóti Katalin, Makádi Mariann, Adorjánné Farkas Magdolna, Revákné Markóczi Ibolya, Tóth Zoltán, Csíkos Csaba, Wagner Éva: Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez, In: Csapó, Benő; Szabó, Gábor (szerk.) Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 179-309.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2011

Nagy Lászlóné, Barabás Katalin: Az egészségműveltség és egészségmagatartás diagnosztikus mérésének lehetőségei, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában, Nemzeti Tankönyvkiadó (2011) pp. 173-224.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2010

Nagy Lászlóné: A kutatásalapú tanulás/tanítás (’inquiry-based learning/teaching’, IBL) és a természettudományok tanítása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 20: (12) pp. 31-51.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2006

Nagy Lászlóné: Az analógiás gondolkodás fejlesztése, Műszaki Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:50 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
143
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
149
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
16 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
22
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
182
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A Biológia Tanítása módszertani folyóirat főszerkesztője (2001-2014)

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )