 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XI. 29. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. III. 12. |
Molnár Gyöngyvér, Hermann Zoltán: Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning, LEARNING AND INSTRUCTION 83: 101706 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. III. 12. |
Molnár Gyöngyvér, Alrababah Saleh Ahmad, Greiff Samuel: How we explore, interpret, and solve complex problems: A cross-national study of problem-solving processes, HELIYON 8: (1) e08775 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. III. 12. |
Nuutila Katariina, Tapola Anna, Tuominen Heta, Molnár Gyöngyvér, Niemivirta Markku: Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement, LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION 92: 102090 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. III. 12. |
Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1368 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. III. 12. |
Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1522 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 46 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. III. 12. |
Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: The efficacy and development of students' problem-solving strategies during compulsory schooling: Logfile analyses, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 302 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. III. 12. |
Samuel Greiff, Gyöngyvér Molnár, Romain Martin, Johannes Zimmermann, Benő Csapó: Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach, COMPUTERS & EDUCATION 126: pp. 248-263. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2023. III. 12. |
Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér, Nagy József: Computer-Based Assessment of School Readiness and Early Reasoning, JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 106: (3) pp. 639-650. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 59 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2023. III. 12. |
Greiff S, Wüstenberg S, Molnár Gy, Fischer A, Funke J, Csapó B: Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity, JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 105: (2) pp. 364-379. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 80 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2023. III. 12. |
Gyöngyvér Molnár, Samuel Greiff, Benő Csapó: Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 9: pp. 35-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 82 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 319  |
|
|
|
|
|