Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 25.
Személyes adatok
Németh Dezső
név Németh Dezső
intézmény neve
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (témakiíró)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
SzTE Klinikai Orvostudományi Doktori Iskola (témavezető)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 10%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 71%
SzTE Klinikai Orvostudományi Doktori Iskola 10%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 9%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
2015 - Magyar Tudományos Akadémia (további intézmény)
további (tudományos főmunkatárs)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Szegedi - Hallgató Emese PhD 2020  PDI1-ELTE
(50%) Zavecz Zsófia PhD 2020  PDI1-ELTE
Balogh Virág PhD 2017  NTDI-SZTE
Csábi Eszter PhD 2016  PDI1-ELTE
Gál Zita PhD 2016  NTDI-SZTE
Tánczos Tímea PhD 2014  NTDI-SZTE
Janacsek Karolina PhD 2012  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Juhász Dóra (PhD) 2017/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Szücs-Bencze Laura (PhD) (2024/08)  KODI-SzTE
Pesthy Orsolya Noémi (PhD) (2023/08)  PDI1-ELTE
(50%) Tóth-Fáber Eszter (PhD) (2022/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az emlékezeti rendszerek és a nyelvi folyamatok kapcsolata. Kognitív neuropszichológia.Implicit tanulás. Szokások kialakulás és átírása.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
klinikai orvostudományok
Közlemények
2020

Ambrus Géza Gergely, Vékony Teodóra, Janacsek Karolina, Trimborn Anna B.C., Kovács Gyula, Nemeth Dezso: When less is more: Enhanced statistical learning of non-adjacent dependencies after disruption of bilateral DLPFC, JOURNAL OF MEMORY AND LANGUAGE 114: 104144
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Kóbor Andrea, Horváth Kata, Kardos Zsófia, Nemeth Dezso, Janacsek Karolina: Perceiving structure in unstructured stimuli: Implicitly acquired prior knowledge impacts the processing of unpredictable transitional probabilities, COGNITION 205: 104413
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Simor Peter, Zavecz Zsofia, Horvath Kata, Elteto Noemi, Torok Csenge, Pesthy Orsolya, Gombos Ferenc, Janacsek Karolina, Nemeth Dezso: Deconstructing procedural memory: Different learning trajectories and consolidation of sequence and statistical learning, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 2708
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2017

Kóbor A., Janacsek K., Takács Á., Nemeth D.: Statistical learning leads to persistent memory: Evidence for one-year consolidation, SCIENTIFIC REPORTS 7: 760
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Szegedi-Hallgató Emese, Janacsek Karolina, Vékony Teodóra, Tasi Lia Andrea, Kerepes Leila, Hompoth Emőke Adrienn, Bálint Anna, Németh Dezső: Explicit instructions and consolidation promote rewiring of automatic behaviors in the human mind, SCIENTIFIC REPORTS 7: (1) Paper 4365. 7 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2013

Nemeth D, Janacsek K, Polner B, Kovacs ZA: Boosting Human Learning by Hypnosis, CEREBRAL CORTEX 23: (4) pp. 801-805.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 34
nyelv: angol
URL 
2012

Janacsek K, Nemeth D: Predicting the future: From implicit learning to consolidation, INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY 83: (2) pp. 213-221.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: angol
URL 
2012

Janacsek K, Fiser J, Nemeth D: The best time to acquire new skills: age‐related differences in implicit sequence learning across the human lifespan, DEVELOPMENTAL SCIENCE 15: (4) pp. 496-505.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 125
nyelv: angol
URL 
2010

Nemeth D, Janacsek K, Balogh V, Londe Z, Mingesz R, Fazekas M, Jambori Sz, Danyi I, Vetro A: Learning in Autism: Implicitly Superb, PLOS ONE 5: (7) e11731
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 62
nyelv: angol
URL 
2010

Nemeth D, Janacsek K, Londe Z, Ullman M T, Howard D V, Howard Jr J H: Sleep has no critical role in implicit motor sequence learning in young and old adults, EXPERIMENTAL BRAIN RESEARCH 201: (2) pp. 351-358.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 95
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:366 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
471
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
398
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1145

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )