Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. II. 08.
Személyes adatok
Vass Vilmos
név Vass Vilmos
Elérhetőségek
drótpostacím drvassvilmosgmail.com
telefonszám +36 1 461-4500
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága multidiszciplináris társadalomtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Budapesti Metropolitan Egyetem (további intézmény)
további (egyetemi docens, szakvezető)
2014 - Selye János Egyetem (további intézmény)
további (nem nevesített)
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
2003 - Pannon Egyetem Neveléstudományi Intézet Tanárképző Központ (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Shain Sarit PhD 2016  NDI2-ELTE
Kubinger-Pillmann Judit PhD 2014  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Petry Annamária (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
Kutatás
kutatási terület A curriulumelmélet hazai és nemzetközi folyamatainak összehasonlító vizsgálata különös tekintettel a tantárgyköziségre, a tanulásközpontúságra és a kreativitásra vonatkozóan.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2017

Vass Vilmos: Creativity development and creative knowledge transfer at higher education, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres INTED2017 Proceedings: 11th International Technology, Education and Development Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2017. pp. 9842-9850.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Vass Vilmos: Project-based competency development in teacher education, In: Szerk.: Bodáné Kendrovics Rita Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban : Nemzetközi Tudományos Konferencia tanulmánykötete. Budapest: Óbudai Egyetem Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar, 2017. pp. 70-82.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2017

Smith Melanie K, Vass Vilmos: The relationship between internationalisation, creativity and transformation: A case study of higher education in Hungary, TRANSFORMATION IN HIGHER EDUCATION 2: Paper a22. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2017

Vass Vilmos: A kompetenciaalapú tantervi megközelítések, ERUDITIO - EDUCATIO 12: (4) pp. 5-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Baráth T, Vass V: Creative Leadership and the Professional Learning Community, In: Szerk.: Tim Hurley, Szerk.: Elieen O'Connor Leadership for Future Focused Education and Learning for All. Dublin: Drumcondra Education Centre, 2015. pp. 77-90. (Conference Report)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Vilmos Vass: From Policy to Action under Hungary’s Accountability Paradigm: Trends and Processes in Teacher Training, In: Szerk.: Stead V International Perspectives on Higher Education Admission Policy: A Reader. New York: Peter Lang Academic Publishers, 2015. pp. 24-31. (Equity in Higher Education Theory, Policy, and Praxis; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Vass V: Creative School: Renewing Leadership for Creativity, In: Szerk.: Marek T, Szerk.: Karwowski W, Szerk.: Frankowicz M, Szerk.: Kantola J, Szerk.: Zgaga P Human Factors of a Global Society: A System of Systems Perspective. Boca Raton (FL): CRC Press, 2014. pp. 969-974.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2013

Vass Vilmos: A tartalom-alapú tantervi megközelítés a tananyag kiválasztása és elrendezése tükrében, In: Szerk.: Andl Helga, Szerk.: Molnár-Kovács Zsófia Nyitottság és elkötelezettség: Tanulmánykötet Bárdossy Ildikó 60. születésnapjára. Pécs: PTE BTK Neveléstudományi Intézet, 2013. pp. 263-274.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Vass Vilmos: Szebenyi Péter tantervi munkássága, In: Szebenyi Péter Szerk.: Mátrai Zsuzsa Válogatott pedagógiai írások. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2012. pp. 25-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2012

Vass Vilmos: A tanulás tanítása, In: Szerk.: Szegedi Eszter Alma a fán: fókuszban a tanulás támogatása. Budapest: Tempus Közalapítvány, 2012. pp. 34-40.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
127
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
167
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
20
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
176
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2007-2009 a Pannon Egyetem Bölcsészettudományi Kar,Tanárképző Központ vezetője. 2009- ELTE PPK Neveléstudományi Intézet habilitált egyetemi docense. Az Anyanyelv-pedagógia, a Kisgyermek, az Új Pedagógiai Szemle szerkesztőbizottsági tagja. Az Association Supervision and Curriculum Development (ASCD) és az Austrian Society for Cognitive Science (ASoCS) szervezet tagja. 2007-2009: MAB Pedagógiai-Pszichológia Bizottság tagja. Az MTA Pedagógiai Bizottság Pedagógusképzési Albizottságának tagja.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )