Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 22. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Vass Vilmos, Kiss Ferenc: Coherence Between Online Learning and Project-Based Courses in Higher Education. TLIC 2021., In: Guralnick, D.; Auer M.E., Poce A. (szerk.) Innovations in Learning and Technology for the Workplace and Higher Education, Springer International Publishing (2022) p. 8. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Mészáros Tímea, Vass Vilmos: A szervezeti tanulás és a tanuló szervezet jellemzői a Waldorf-iskolákban az innovációs szemlélet tükrében=Characteristics of the organizational learning and learning community in Waldorf schools in the light of the innovator’s mindset, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 11: (2) pp. 104-123. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Smith K. M., Vass V.: Towards Creative Transformational Leadership in Higher Education, ZBORNIK INSTITUTA ZA PEDAGOSKA ISTRAZIVANJA 51: (1) pp. 238-284. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Smith Melanie K., Papp-Váry Árpád, Vass Vilmos: Úton a kreatív transzformációs vezetés felé a felsőoktatásban: kihívások és lehetőségek, EDUCATIO 28: (2) pp. 370-381. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Beáta Orosz, Cintia Kovács, Dijana Karuovic, György Molnár, Lenke Major, Vilmos Vass, Szűts Zoltán, Zsolt Námesztovszki: Digital education in digital cooperative environments, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 9: (4) pp. 55-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Melanie K Smith, Vilmos Vass: The relationship between internationalisation, creativity and transformation: A case study of higher education in Hungary, TRANSFORMATION IN HIGHER EDUCATION 2: (1) pp. 1-9. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2006
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Vass Vilmos, Vágó Irén: Az oktatás tartalma, In: Halász, G; Lannert, J (szerk.) Jelentés a magyar közoktatásról, 2006, Országos Közoktatási Intézet (OKI) (2006) pp. 197-277. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Vass Vilmos: A kompetencia fogalmának értelmezése, In: Kerber, Z. (szerk.) Hidak a tantárgyak között: Kereszttantervi kompetenciák és tantárgyközi kapcsolatok, Országos Közoktatási Intézet (OKI) (2006) pp. 11-29. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Gönczöl Enikő, Vass Vilmos: Az oktatási programok fejlesztése, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 54: (10) pp. 10-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar
|
2000
 adattárból, 2022. IX. 22. |
Vass Vilmos: A tantárgyköziség pedagógiai megközelítései, Önkonet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 84  |
|
|