Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 31.
Személyes adatok
Józsa Krisztián
név Józsa Krisztián
születési év 1973
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
(tudományági) Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 98%
SzTE NTDI-SZTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
SzTE NTDI-SZTE (tudományági) Habilitációs Bizottság 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím jozsaedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 420-034
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2023
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2001 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 15.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 8.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Amukune Stephen PhD 2022  NTDI-SZTE
Szabó Norbert PhD 2022  NTDI-SZTE
Kis Noémi PhD 2020  NTDI-SZTE
Zentai Gabriella PhD 2018  NTDI-SZTE
Fejes József Balázs PhD 2012  NTDI-SZTE
Szenczi Beáta PhD 2012  NTDI-SZTE
Gévayné Janurik Márta PhD 2010  NTDI-SZTE
(50%) Pap-Szigeti Róbert PhD 2009  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Calchei Marcela PhD (2024/10)  NTDI-SZTE
Földi Fanni PhD (2024/10)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett:
Bank Éva (PhD) 2018/08  NTDI-SZTE
Kadyirov Timur Rashitovich (PhD) 2023/08  NTDI-SZTE
Simonyi Gabriella (PhD) 2024/01  NTDI-SZTE
Surján Noémi (PhD) 2019/01  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Tareke Tsehaynew Getaneh (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Kiss Bernadett (PhD) (2026/08)  NTDI-SZTE
Liu Yihan (PhD) (2026/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció, elsajátítási motiváció. Kognitív készségek fejlődése és fejlesztése óvodás és kisiskolás korban. Hátrányos helyzet, tanulásban akadályozottság.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Amukune Stephen, Barrett Karen Caplovitz, Szabó Norbert, Józsa Krisztián: Development and Application of FOCUS App for Assessment of Approaches to Learning in 3–8-Year-Old Children in Kenya, INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD 55: (1) pp. 69-87.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2022

Józsa Krisztián, Amukune Stephen, Zentai Gabriella, Barrett Karen Caplovitz: School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 66
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2021

Stephen Amukune, Krisztián Józsa: The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI), JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 29: (1) pp. 154-176.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2020

Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
URL 
2019

Józsa K, Kis N, Barrett K C: Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION 34: (2) pp. 317-339.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol
URL 
2018

Józsa K, Barrett K C: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study, EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY 45: (4) pp. 81-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 85
nyelv: angol
URL 
2017

Krisztián Józsa, George A Morgan: Reversed items in Likert scales: Filtering out invalid responders, JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 25: (1) pp. 7-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 92
nyelv: angol
URL 
2009

Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (4) pp. 365-397.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 119
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció, Műszaki Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 230
nyelv: magyar
2004

Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor, Fazekasné Fenyvesi Margit: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer 4-8 évesek számára, Mozaik Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
független idéző közlemények száma: 147
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:737 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
445
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
421
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
11
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
58 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
93
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
59
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
3785

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )