Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XII. 18.
Személyes adatok
Józsa Krisztián
név Józsa Krisztián
intézmény neve
Kaposvári Egyetem
Egyetemi Doktori Tanács (tanácskozási jogú tag)
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 98%
SzTE NTDI-SZTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
KE Egyetemi Doktori Tanács (tanácskozási jogú tag) 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. III. 01.)
Elérhetőségek
drótpostacím jozsaedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 420-034
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2001 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 12.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 8.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zentai Gabriella PhD 2018  NTDI-SZTE
Fejes József Balázs PhD 2012  NTDI-SZTE
Szenczi Beáta PhD 2012  NTDI-SZTE
Gévayné Janurik Márta PhD 2010  NTDI-SZTE
(50%) Pap-Szigeti Róbert PhD 2009  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kis Noémi PhD (2021/04)  NTDI-SZTE
Szabó Norbert PhD (2021/10)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Bank Éva (PhD) 2018/08  NTDI-SZTE
Surján Noémi (PhD) 2019/01  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Erdész Ákos (PhD) (2023/08)  NTDI-SZTE
Amukune Stephen (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Calchei Marcela (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Földi Fanni (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció, elsajátítási motiváció. Kognitív készségek fejlődése és fejlesztése óvodás és kisiskolás korban. Hátrányos helyzet, tanulásban akadályozottság.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Józsa K, Kis N, Barrett K C: Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION 34: (2) pp. 317-339.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Józsa K, Barrett K C: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study, EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY 45: (4) pp. 81-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Józsa K, Kis N, Huang S -Y: Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (2) pp. 158-177.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2017

Józsa Krisztián, Zentai Gabriella, Hajduné Holló Katalin: A gondolkodás fejlesztése 4–8 éves életkorban: Módszertani kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak, Mozaik Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2016

Józsa Krisztián: Kihívások és lehetőségek az óvodai fejlesztésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (4) pp. 59-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2014

Józsa Krisztián: A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban, Mozaik Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: magyar
2013

Józsa Krisztián, D Molnár Éva: The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success, In: Barrett, KC; Fox, NA; Morgan, GA; Fidler, DJ; Daunhauer, LA (szerk.) Hand-book of self-regulatory processes in development, Taylor and Francis (2013) pp. 265-304.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
URL 
2009

Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (4) pp. 365-397.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 65
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció, Műszaki Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 146
nyelv: magyar
2002

Józsa Krisztián: Tanulási motiváció és humán műveltség, In: Csapó, B (szerk.) Az iskolai műveltség, Osiris Kiadó (2002) pp. 239-268.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 63
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:343 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
127
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
297
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
49 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
16
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
13
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1918

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )