Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 02. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Hussein Yusuf Fakhraddin, Csíkos Csaba: The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics, EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION 19: (2) em2226 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csikos Csaba: Metacognitive and Non-Metacognitive Processes in Arithmetic Performance: Can There Be More than One Meta-Level?, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 53 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Wafubwa Ruth Nanjekho, Csíkos Csaba: Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation, INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 14: (1) pp. 983-998. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csikos Csaba, Szitanyi Judit: Teachers' pedagogical content knowledge in teaching word problem solving strategies, ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION 52: (1) pp. 165-178. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csíkos Csaba, András Szilárd, Rausch Attila, Anna Shvarts: Mathematical Learning and Its Difficulties in Eastern European Countries, In: Fritz, Annemarie; Haase, Vitor Geraldi; Räsänen, Pekka (szerk.) International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom, Springer-Verlag (2019) pp. 145-163. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csíkos Csaba: Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition, EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS 91: (1) pp. 123-139. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csíkos Csaba, Szitányi Judit, Kelemen Rita: The effects of using drawings in developing young children’s mathematical word problem solving: A design experiment with third-grade Hungarian students, EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS 81: (1) pp. 47-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: angol URL |
2007
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csíkos Cs: Metakogníció - A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája, Műszaki Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 67 nyelv: magyar
|
1998
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Csíkos Cs, B Németh M: A tesztekkel mérhető tudás, In: Csapó, Benő (szerk.) Az iskolai tudás, Osiris Kiadó (1998) pp. 83-114. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar
|
1997
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Bajmócy Péter, Csíkos Csaba: Európai országok népszerűsége egyetemi hallgatók körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 7: (6-7) pp. 71-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 33 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 201  |
|
|