Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. III. 13. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. III. 13. |
Amalina I.K., Vidákovich T.: Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test, International Journal of Evaluation and Research in Education 12: (1) pp. 468-476. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. III. 13. |
Suherman Suherman, Vidákovich Tibor: Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 44: 101019 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. III. 13. |
Amalina Ijtihadi Kamilia, Vidákovich Tibor: Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review, INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION 29: (2) pp. 63-80. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. III. 13. |
Ijtihadi Kamilia Amalina, Tibor Vidákovich: An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence, Journal on Mathematics Education 13: (4) pp. 587-604. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. III. 13. |
Tibor Vidákovich, Anita Habók: Integration and ICT Tools in the Education of SEN Students in Hungary, In: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos (szerk.) TELESEICT, Wolters Kluwer (2019) pp. 89-100. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2023. III. 13. |
Kasik László, Vidákovich Tibor, Gáspár Csaba, Tóth Edit: Az SPSI-A hazai adaptálásának eredményei [Hungarian adaptation of SPSI-A], MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 72: (2) pp. 201-229. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2023. III. 13. |
Vidákovich Tibor, Csíkos Csaba, Gáspár Csaba, Krajcsi Attila, Szemerédi Endre, Szitányi Judit, Vancsó Ödön: Mathematics Education in Hungary, In: Csaba, Csíkos; Attila, Rausch; Szitányi, Judit (szerk.) Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol 1, International Group for the Psychology of Mathematics Education (2016) pp. 93-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2012
 adattárból, 2023. III. 13. |
Csíkos Csaba, Vidákovich Tibor: A matematikatudás alakulása az empirikus vizsgálatok tükrében, In: Csapó, Benő (szerk.) Mérlegen a magyar iskola, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 83-130. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2009
 adattárból, 2023. III. 13. |
Vidákovich T: A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig, MAGYAR PEDAGÓGIA 108: (3) pp. 199-224. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2023. III. 13. |
Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor, Fazekasné Fenyvesi Margit: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer 4-8 évesek számára, Mozaik Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv független idéző közlemények száma: 129 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 139  |
|
|