Dörnyei Otília, Pethő Beáta, Tarján Tamás: Preferenciastabilitás, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 141-147. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
2018
adattárból, 2019. V. 22.
Veres Zoltán, Tarján Tamás, Pethő Beáta: IN-STORE DECISION TIME VERSUS PRODUCT CATEGORY, INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND APPLIED SCIENCE 4: (4) pp. 42-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2017
adattárból, 2019. V. 22.
Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kivételes instore szemkamera segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 28-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2017
adattárból, 2019. V. 22.
Pethő Beáta: Egy eye tracking vizsgálat tapasztalatai, TRADE MAGAZIN: A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁRÓL ŰZLETI DÖNTÉSHOZÓK RÉSZÉRE XII: (4) pp. 112-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2016
adattárból, 2019. V. 22.
Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 137-144. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2016
adattárból, 2019. V. 22.
Beata Pethő: Involvement of Students in Experimental In-store Research Projects, EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL 12: (APRIL 2016 /SPECIAL/ EDITION) pp. 133-138. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2019. V. 22.
Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán: Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban, In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 102-111. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.