Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Pethő Beáta
név Pethő Beáta
intézmény neve Pannon Egyetem
doktori iskola PE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Veres Zoltán
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2014
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2017/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Közlemények
2018

Dörnyei Otília, Pethő Beáta, Tarján Tamás: Preferenciastabilitás, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 141-147.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2018

Veres Zoltán, Tarján Tamás, Pethő Beáta: IN-STORE DECISION TIME VERSUS PRODUCT CATEGORY, INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND APPLIED SCIENCE 4: (4) pp. 42-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kivételes instore szemkamera segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 28-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Pethő Beáta: Egy eye tracking vizsgálat tapasztalatai, TRADE MAGAZIN: A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁRÓL ŰZLETI DÖNTÉSHOZÓK RÉSZÉRE XII: (4) pp. 112-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 137-144.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Beata Pethő: Involvement of Students in Experimental In-store Research Projects, EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL 12: (APRIL 2016 /SPECIAL/ EDITION) pp. 133-138.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán: Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban, In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 102-111.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. november 22-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )