Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 11. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. II. 01. |
Pintér Lilla, Surányi Balázs: Preschoolers’ comprehension of exhaustive focus: The role of contextualization, FIRST LANGUAGE 43: (1) pp. 58-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. II. 01. |
Surányi Balázs, Pintér Lilla: Children's comprehension of prosodically marked focus in Hungarian: How mandatory syntactic focus-marking affects the trajectory of acquisition, JOURNAL OF CHILD LANGUAGE 49: (4) pp. 824-838. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. II. 01. |
Pagliarini Elena, Lungu Oana, van Hout Angeliek, Pintér Lilla, Surányi Balázs, Crain Stephen, Guasti Maria Teresa: How Adults and Children Interpret Disjunction under Negation in Dutch, French, Hungarian and Italian: A Cross-Linguistic Comparison, LANGUAGE LEARNING AND DEVELOPMENT 18: (1) pp. 97-122. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. II. 01. |
É. Kiss Katalin, Pintér Lilla, Zétényi Tamás: Group-denoting vs.counting, In: Dočekal, Mojmír; Wągiel, Marcin (szerk.) Formal approaches to number in Slavic and beyond, Language Science Press (2021) pp. 427-457. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. II. 01. |
Pintér Lilla: The acquisition of asserted, presupposed, and pragmatically implied exhaustivity in Hungarian, ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 65: (2-3) pp. 353-383. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. II. 01. |
Pintér Lilla: Preschoolers’ interpretation of the focus particle csak ‘only’ in Hungarian, In: Kate, Bellamy; Elena, Karvovskaya; Martin, Kohlberger; George, Saad (szerk.) ConSOLE XXIII: Proceedings of the 23rd Conference of the Student Organization of Linguistics in Europe, Leiden University Press (2016) pp. 200-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. II. 01. |
É. Kiss Katalin, Pintér Lilla: Identificational focus revisited: The issue of exhaustivity, In: Ross, Burkholder; Carlos, Cisneros-Juarez; Emily, R. Coppess; Julian, Grove; Emily, A. Hanink; Hilary, McMahan; Cherry, Meyer; Natalia, Pavlou; Özge, Sarigül; Adam, Roth Singerman; Anqi, Zhang (szerk.) CLS 50: Proceedings of the fiftieth annual meeting of the Chicago Linguistic Society, Chicago Linguistic Society (2016) pp. 125-144. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2014
 adattárból, 2023. II. 01. |
Gerőcs Mátyás, Pintér Lilla: How do Hungarian preschoolers interpret number words?, In: Kohlberger, Martin; Bellamy, Kate; Dutton, Eleanor (szerk.) ConSOLE XXI, Leiden University Press (2014) pp. 104-122. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2023. II. 01. |
Pintér Lilla: Obviáció a magyar nyelvben, MAGYAR NYELVŐR 135: (1) pp. 97-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2009
 adattárból, 2023. II. 01. |
Pintér Lilla: A mondatértékű bővítmények típusai a magyar nyelvben, MAGYAR NYELVŐR 133: (4) pp. 480-491. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 19  |
|
|