Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 05.
Személyes adatok
név Pintér Lilla
intézmény neve
doktori iskola
PPKE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Elérhetőségek
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Nyelvtudományi Intézet
további (tudományos munkatárs)
2017 - Pázmány Péter Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület nyelvelsajátítás
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2021

Surányi Balázs, Pintér Lilla: Children's comprehension of prosodically marked focus in Hungarian: How mandatory syntactic focus-marking affects the trajectory of acquisition, JOURNAL OF CHILD LANGUAGE pp. 1-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Pagliarini Elena, Lungu Oana, van Hout Angeliek, Pintér Lilla, Surányi Balázs, Crain Stephen, Guasti Maria Teresa: How Adults and Children Interpret Disjunction under Negation in Dutch, French, Hungarian and Italian: A Cross-Linguistic Comparison, LANGUAGE LEARNING AND DEVELOPMENT pp. 1-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

É. Kiss Katalin, Pintér Lilla, Zétényi Tamás: Group-denoting vs.counting, In: Dočekal, Mojmír; Wągiel, Marcin (szerk.) Formal approaches to number in Slavic and beyond, Language Science Press (2021) pp. 427-457.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2020

Surányi Balázs, Pintér Lilla: The Acquisition of Prosodic Focus-Identification: The Role of Variation in Focus-Marking, In: M. Brown, Megan; Kohut, Alexandra (szerk.) Proceedings of the 44th annual Boston University Conference on Language Development, Cascadilla Press (2020) pp. 648-661.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2020

Pintér Lilla: Individuumszintű depiktív másodlagos predikátumok a magyarban, In: Dékány, Éva; Halm, Tamás; Surányi, Balázs (szerk.) Általános nyelvészeti tanulmányok XXXII., Akadémiai Kiadó (2020) pp. 329-340.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Pintér Lilla: The acquisition of asserted, presupposed, and pragmatically implied exhaustivity in Hungarian, ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 65: (2-3) pp. 353-383.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2016

Pintér Lilla: Preschoolers’ interpretation of the focus particle csak ‘only’ in Hungarian, In: Kate, Bellamy; Elena, Karvovskaya; Martin, Kohlberger; George, Saad (szerk.) ConSOLE XXIII: Proceedings of the 23rd Conference of the Student Organization of Linguistics in Europe, Leiden University Press (2016) pp. 200-220.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2016

É. Kiss Katalin, Pintér Lilla: Identificational focus revisited: The issue of exhaustivity, In: Ross, Burkholder; Carlos, Cisneros-Juarez; Emily, R. Coppess; Julian, Grove; Emily, A. Hanink; Hilary, McMahan; Cherry, Meyer; Natalia, Pavlou; Özge, Sarigül; Adam, Roth Singerman; Anqi, Zhang (szerk.) CLS 50: Proceedings of the fiftieth annual meeting of the Chicago Linguistic Society, Chicago Linguistic Society (2016) pp. 125-144.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2016

Pintér Lilla: A magyar szerkezeti fókusz kimerítő értelmezésének kísérletes vizsgálata, In: Balázs, József; Bojtos, Anita; Paár, Tamás; Tompa, Zsófia; Turi, Gergő; Vadász, Noémi (szerk.) STUDIA VARIA, Pázmány Péter Katolikus Egyetem BTK (2016) pp. 191-212.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2016

Pintér Lilla: A kontextuális tényezők szerepe a szerkezeti fókusz óvodáskori értelmezésében, NYELVTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 112: pp. 365-387.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:14 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
27
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
26
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
29
Témavezetés
témavezető É. Kiss Katalin
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2012
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/08

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )