Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. I. 20. Közlemények |
2017
adattárból, 2018. I. 17. |
Szakály Z, Polereczki Zs: Táplálkozás genomika és személyre szabott táplálkozás, In: Szerk.: Szakály Z Élelmiszer-marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. pp. 494-502. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2018. I. 17. |
Polereczki Zs: A marketingstratégiai tervezés összefüggései, In: Szerk.: Szakály Z Élelmiszer-marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. pp. 175-189. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2018. I. 17. |
Kovács Bence, Szakály Zoltán, Kontor Enikő, Polereczki Zsolt: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése, JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 12: (4) pp. 159-174. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2018. I. 17. |
Polereczki Zs: Piacorientáció és vállalati teljesítmény a hazai élelmiszeripari KKV-szektorban, In: Szerk.: Szakály Z Élelmiszer-marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. pp. 244-250. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2018. I. 17. |
SZAKÁLY ZOLTÁN, BALOGH PÉTER, CSATÁRINÉ DOGI ILONA, POLERECZKI ZSOLT: Fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon – Ajánlások a magyar élelmiszer-gazdaság számára, GAZDÁLKODÁS 60: (2) pp. 153-174. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2018. I. 17. |
Polereczki Zs, Sz Vukoszávlyev, Véha M, Szakály Z: Market orientation of the Hungarian SMEs working in the meat processing and dairy industries, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE 9: pp. 18-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2018. I. 17. |
Szakály Zoltán, Polereczki Zsolt, Kovács Sándor: Consumer attitudes toward genetic testing and personalised nutrition in Hungary, ACTA ALIMENTARIA HUNGARICA 45: (4) pp. 500-508. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2018. I. 17. |
SZENTE V, SZIGETI O, POLERECZKI ZS, VARGA Á, SZAKÁLY Z: Towards a new strategy for organic milk marketing in Hungary, ACTA ALIMENTARIA HUNGARICA 44: (1) pp. 32-38. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2015
adattárból, 2018. I. 17. |
Polereczki Zsolt: Neuromarketing – A fogyasztói magatartás vizsgálatának új lehetőségei, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2: (1) p. in press. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2018. I. 17. |
Polereczki Zsolt, Szakály Zoltán : Marketing Activity of Hungarian SMEs Working in the Food Industry, Saarbrücken: Lambert Academic Publishing (LAP), 236 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1 |
|
|