Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 17. Közlemények |
2017
adattárból, 2020. XII. 17. |
N Tóth Ágnes, Simon Katalin: Inkluzív teória integratív gyakorlatban, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 15: (4) pp. 135-146. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2018. II. 06. |
Simon Katalin, N Tóth Ágnes : Factors affecting teachers' learning attitudes, INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES 5: (3) pp. 24-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2020. XII. 17. |
Simon Katalin, N Tóth Ágnes: A pedagógusok tanulási attitűdjeit befolyásoló tényezők, EDUCATIO 2016: (3) pp. 423-433. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2018. II. 06. |
E Kourkoutas , A Nemethne Toth , E Vitaki: Limits and Perspectives for the Promotion of Inclusive Culture and of an Innovative Psychoeducational Paradigm in School Settings:Empirical Data from Greece and Hungary, In: Szerk.: K G Karras, Szerk.: P Calogiannakis, Szerk.: C C Wolhuter, Szerk.: D. Kontogianni Education and Teacher Education in the Modern World: Problems and Challenges. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 115-137. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2020. XII. 17. |
N Tóth Ágnes: A pedagógia adósságai, Savaria University Press dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2020. XII. 17. |
N Tóth Ágnes: Theory and Practice of Inclusive Education in Hungary, In: Sophia, Dimitriadi (szerk.) Diversity, Special Needs and Inclusion in Early Years Education, SAGE Publications (2014) pp. 123-149. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2020. XII. 17. |
N Tóth Ágnes: Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában - Empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 114: (1) pp. 25-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2020. XII. 17. |
Némethné Tóth Ágnes: Tanári attitűdök és inkluzív nevelés, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (2) pp. 105-120. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2018. II. 06. |
Némethné Tóth Ágnes: Körkép a befogadó nevelésről Európán innen és túl, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 19: (6) pp. 20-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2007
adattárból, 2018. II. 06. |
Némethné Tóth Ágnes : Az inkluzív pedagógia didaktikai alapjai, Pápa: Pápai Nyomda Kft., 279 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 94 |
|
|