Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 13. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma, Alt Mónika Anetta: Do digital natives use mobile payment differently than digital immigrants?, ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH Early Access dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma, Alt Mónika Anetta: A mobiltárca elfogadásának generációs különbségei: az X és Z generáció összehasonlítása, STATISZTIKAI SZEMLE 99: (11) pp. 1049-1079. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2020
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Török Áron, Agárdi Irma: Társadalmi vállalkozások gasztronómiai lehetőségei a rövid élelmiszerellátási láncok bevonásával Magyarországon, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (4) pp. 74-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2020. XI. 13. |
Alt Mónika Anetta, Berezvai Zombor, Agárdi Irma: Harmony-oriented retail innovations and financial performance, EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT ahead-of-print: p. 1460. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma, Szabolcsné Orosz Judit, Berezvai Zombor: A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (9) pp. 2-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Szabolcsné Orosz Judit: The impact of digital innovations on grocery retail performance, In: Peters, Kay (szerk.) EMAC 48th Annual Conference, Universität Hamburg (2019) p. online. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Szabolcsné Orosz Judit: The Role of Digital Applications in the Channel Integration of Retailers, In: Peters, Kay (szerk.) EMAC 48th Annual Conference, Universität Hamburg (2019) p. online. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Török Áron, Agárdi Irma: Short Food Supply Chains as Opportunities for Hungarian Paragastro Social Enterprises, REVIEW ON AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT 8: (1-2) pp. 102-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma: A tapintás iránti preferencia mediáló hatása a fogyasztó neme, a termék típusa és a csatornaválasztás kapcsolatában, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (1) pp. 70-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Szabolcsné Orosz Judit: A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (10) pp. 915-932. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma, Gyulavári Tamás: CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (2) pp. 40-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2023. VII. 13. |
Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Alt Mónika-Anetta: A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 64: (7-8) pp. 805-822. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2010
 adattárból, 2016. IV. 24. |
Agárdi Irma : Kereskedelmi marketing és menedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó, 416 p. (Marketing szakkönyvtár; 1787-3703.) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 40  |
|
|