Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IV. 23.
Személyes adatok
Papp-Váry Árpád Ferenc
név Papp-Váry Árpád Ferenc
intézmény neve
doktori iskola
PTE Földtudományok Doktori Iskola (témavezető)
SOE Cziráki József Faanyagtudomány és Technológiák Doktori Iskola (oktató)
SOE Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (oktató)
SzIE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím apappvarymetropolitan.hu
telefonszám +36 20 581-2978
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyugat-Magyarországi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyugat-Magyarországi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2006 - Budapesti Metropolitan Egyetem (további intézmény)
további (habil. főisk. tanár, dékán, szakvezető)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Dávid Viktória PhD (2018/02)  CJDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Csitáriné Máté Szilvia (PhD) 2018/08  CJDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Péczka László (PhD) (2024/08)  FDI1-PTE
Szolnoki Szabolcs (p) (PhD) (2021/08)  FDI1-PTE
hiányos adatú hallgatói:
Dávid Viktória PhD ()  CJDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Márkázás/Branding. A marketing, marketingkommunikáció trendjei és új eszközei. Termékmegjelenítés, márkázott szórakoztatás. Országmárkázás, országimázsépítés. Városmárkázás, városimázsépítés.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
regionális tudományok
Közlemények
2019

Papp-Váry Árpád: Országmárkázás, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2019

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázás – mégis milyen márkázás? A kapcsolódó branding-terminológiák és értelmezhetőségük egy ország esetében, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (3) pp. 25-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Sulyok J, Jancsik A, Puczkó L, Kiss K, Sziva I, Papp-Váry Árpád F, Michalkó G, Smith Melanie: Nomen est omen – Tourist image of the Balkans, HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 67: (2) pp. 173-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2018

Árpád Ferenc Papp-Váry: A Successful Example of Complex Country Branding: The ‘E-Estonia’ Positioning Concept and Its Relation to the Presidency of the Council of the EU, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE EUROPEAN AND REGIONAL STUDIES 14: pp. 87-115.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Árpád Ferenc Papp-Váry: Country branding: what branding? Relevant terminologies and their possible interpretations in the case of countries, ECONOMIC AND REGIONAL STUDIES / STUDIA EKONOMICZNE I REGIONALNE 11: (4) pp. 7-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2014

Papp-Váry Árpád Ferenc: Márkázott szórakoztatás - a termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
2013

Papp-Váry Árpád Ferenc: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez, Dialóg Campus Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
2011

Papp-Váry Árpád Ferenc: The Anholt-GMI City Brand Hexagon and the Saffron European City Brand Barometer: A Comparative Study, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl. 1) pp. 555-562.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
2009

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázástól a versenyképes identitásig: A country branding megjelenése, céljai és természete, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) pp. 4-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 38
nyelv: magyar
2004

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai – Az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata, In: Czagány, László; Garai, László (szerk.) A szociális identitás, az információ és a piac, JATEPress Kiadó (2004) pp. 297-315.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 46
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:165 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
290
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
279
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
76
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
46
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
635
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Habilitáció megszerzése: 2015. Főiskolai tanári kinevezés éve: 2015. Az Év oktatója a BKF-en (ma Metropolitan) több száz oktató közül: 2007, 2011, 2016 években. A Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2013 óta, 2016-ban újraválasztva. A Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja 2012-2015-ben. A Varna Free University ezüst plakettje a nemzetközi kapcsolatok építéséért. Tudományos publikációi mellett több mint 100 ismeretterjesztő cikk szerzője, szakmai konferenciákon ad elő, szerepel a médiában.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )