 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VIII. 28. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: A dolgok pedagógiája. Egy lehetséges pozitív szcenárió, In: Szarka, Emese (szerk.) Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II., Mental Focus Kft (2021) pp. 226-242. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: Neveléstudományi akciókutatás pilot modell, In: Maisch, Patrícia; Molnár-Kovács, Zsófia; Szabó, Hajnalka Piroska (szerk.) Iskola a társadalmi térben és időben VIII, PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2021) pp. 253-261. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: Beszélhetünk-e „kutatói alkat”-ról? A neveléstudományi kutató abduktív kompetenciamodellje, In: Engler, Ágnes; Rébay, Magdolna; Tóth, Dorina Anna (szerk.) Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debreceni Egyetem; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (2020) pp. 168-168. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: Nézetek szorításában - a pedagógiai nézetek egy lehetséges megközelítésben, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 329-343. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: A felsőoktató szakmai fejlesztése: egy megvalósult együttműködési modell metareflexiója, In: Arató, Ferenc (szerk.) Áttekintés, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 215-225. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében, SZOCIÁLIS SZEMLE 12: (1-2) pp. 91-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna, Muity György: A együttműködés mint pedagógiai alternatíva a tanári felkészítésben, In: Tölgyesi, József (szerk.) Neveléstudományi kutatások aktuális és történeti kontextusban, MTA Veszprémi Területi Bizottság Neveléstudományi Szakbizottsága (2018) pp. 45-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna, Révész László, K Nagy Emese: Szakmai háttértámogatás, fenntarthatóság, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 86-91. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: Kiürülnek az iskolák? Trendek és törésvonalak a közoktatásban, In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 188-200. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2022. VIII. 25. |
Mrázik Julianna: Migráció és oktatás, EDUCATIO 26: (3) pp. 365-376. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0  |
|
|
|
|
|