Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VIII. 28.
Személyes adatok
Mrázik Julianna
név Mrázik Julianna
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
telefonszám +36 72 503-600
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zank Ildikó PhD 2024  OTNDI

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Bohonya Réka (PhD) 2015/08  OTNDI
Szabad Erzsébet Klaudia (PhD) 2018/08  OTNDI
Vas-Hüber Gabriella (PhD) 2018/01  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Galambos Attila (PhD) (2027/08)  OTNDI
Lohosha Alina (PhD) (2027/08)  OTNDI
Dénes Eszter (PhD) (2025/08)  OTNDI
(50%) Millei Ilona (PhD) (2024/08)  OTNDI
Sinkovics Ádám (PhD) (2024/08)  OTNDI
Sipos Katalin (PhD) (2024/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület tanárképzés, pedagógusprofesszió
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Mrázik Julianna: A dolgok pedagógiája. Egy lehetséges pozitív szcenárió, In: Szarka, Emese (szerk.) Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II., Mental Focus Kft (2021) pp. 226-242.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Mrázik Julianna: Neveléstudományi akciókutatás pilot modell, In: Maisch, Patrícia; Molnár-Kovács, Zsófia; Szabó, Hajnalka Piroska (szerk.) Iskola a társadalmi térben és időben VIII, PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2021) pp. 253-261.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

Mrázik Julianna: Beszélhetünk-e „kutatói alkat”-ról? A neveléstudományi kutató abduktív kompetenciamodellje, In: Engler, Ágnes; Rébay, Magdolna; Tóth, Dorina Anna (szerk.) Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debreceni Egyetem; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (2020) pp. 168-168.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2019

Mrázik Julianna: Nézetek szorításában - a pedagógiai nézetek egy lehetséges megközelítésben, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 329-343.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2019

Mrázik Julianna: A felsőoktató szakmai fejlesztése: egy megvalósult együttműködési modell metareflexiója, In: Arató, Ferenc (szerk.) Áttekintés, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 215-225.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2019

Mrázik Julianna: A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében, SZOCIÁLIS SZEMLE 12: (1-2) pp. 91-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Mrázik Julianna, Muity György: A együttműködés mint pedagógiai alternatíva a tanári felkészítésben, In: Tölgyesi, József (szerk.) Neveléstudományi kutatások aktuális és történeti kontextusban, MTA Veszprémi Területi Bizottság Neveléstudományi Szakbizottsága (2018) pp. 45-56.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2018

Mrázik Julianna, Révész László, K Nagy Emese: Szakmai háttértámogatás, fenntarthatóság, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 86-91.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Mrázik Julianna: Kiürülnek az iskolák? Trendek és törésvonalak a közoktatásban, In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 188-200.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Mrázik Julianna: Migráció és oktatás, EDUCATIO 26: (3) pp. 365-376.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
139
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
110
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
17
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
61


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )