Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. V. 09.
Személyes adatok
név Ambrus Gabriella
születési év 1960
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Matematika Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
Elérhetőségek
drótpostacím ambrusgcs.elte.hu
telefonszám +36 1 372-2500/8647
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2003 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Svitek Szilárd (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2016

Ambrus Gabriella, Szűcs Kinga: Fehleranalyse beim Lösen von offenen Aufgaben, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 14: (1) pp. 83-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
DOI 
2016

Ambrus Gabriella: The Pocket Money Problem, In: Szerk.: Hodnik-Čadež T, Szerk.: Kuzle A, Szerk.: Rott B Problem Solving in the Mathematics Classroom: Perspectives and Practices from Different Countries. Münster: WTM Verlag, 2016. pp. 49-59.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Ambrus Gabriella, Anke Wagner, Jürgen Tautz: A méhek csodálatos élete az alsó tagozaton – (nem csak) matematikaórákra., GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2: (2) pp. 8-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2013

Gabriella, Ambrus , Anke Wagner: Verhältnisse darstellen, MATHEMATIK LEHREN 2013: (179) pp. 17-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
2012

Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön, Koren Balázs: The Application of Modelling Tasks in the Classroom - Why and How? With reflections on an EU teacher training course, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (2) pp. 231-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2008

Ambrus Gabriella: Hagyományos és problémaorientált feladatlapok az iskolai gyakorlatban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 18: (1-2) pp. 78-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2007

Ambrus Gabriella: Analyse von Lösungswegen und Erweiterungsmöglichkeiten eines Problems für die Klassen 7-11, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 5: (1) pp. 231-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
2005

Ambrus Gabriella: Über einen allgemeinen Übungsbegriff bei verschiedenen Unterrichtsmethoden in der Planung des Mathematikunterrichtes, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 2: pp. 1-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
1997

Ambrus Gabriella: Belegung von Sechsecktafeln mit Sechseckstreifen, PRAXIS DER MATHEMATIK 1997: (1) pp. 26-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
1994

Ambrus Gabriella: Egy feladat – kétféleképpen, POLYGON 4: (1) pp. 77-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
43
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
49
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )