 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 02. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus Gabriella, Csapodi Csaba, Vancsó Ödön, Varga Eszter: Mathematikunterricht in Ungarn – Traditionen und Erneuerungen, In: Rolfes, Tobias; Rach, Stefanie; Ufer, Stefan; Heinze, Aiso (szerk.) Das Fach Mathematik in der gymnasialen Oberstufe, Waxmann Verlag Gmbh (2022) pp. 177-195. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német
|
2021
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus Gabriella, Fried Katalin: A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése egy feladat példáján, ÉRINTŐ : ELEKTRONIKUS MATEMATIKAI LAPOK 2021: (március, Tanóra – szakkör) 1055 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 02. |
Johann Sjuts, Gabriella Ambrus: Dynamisches und statisches geometrisches Denken, In: Éva, Vásárhelyi; Johann, Sjuts (szerk.) Theoretische und empirische Analysen zum geometrischen Denken, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2021) pp. 303-322. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus Gabriella: Untersuchung von Schülerlösungen mit Hilfe von Lösungsniveaus bei Textaufgaben mit realitätsnahem Inhalt, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2020) pp. 63-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus Gabriella: Offene Textaufgaben, die auf realen Situationen basieren – für die Lehrerausbildung, In: Andreas, Frank; Stefan, Krauss; Karin, Binder (szerk.) Beiträge zum Mathematikunterricht 2019, WTM-Verlag (2020) pp. 49-52. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: német URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Anna-Christin Söhling, Benjamin Rott, Janine Dick, Lukas Baumanns, Regina Bruder, Torsten Fritzlar, Daniela Aßmus, Frank Förster, Gabriella Ambrus, Julia Joklitschke, Anne Möller, Inga Gebel: Qualitative Analysen und Interpretationen eines Problembearbeitungsprozesses – Ein Vergleich verschiedener Ansätze, In: L., Baumanns; J., Dick; A.-C., Söhling; N., Sturm; B., Rott (szerk.) Wat jitt dat, wenn et fädich es?, WTM-Verlag (2020) pp. 187-213. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2019
 adattárból, 2023. I. 02. |
Gabriella Ambrus, Eszter Herendiné Kónya, Zoltán Kovács, Judit Szitányi, Csaba Csíkos: A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10, IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) pp. 513-521. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus Gabriella: Egy nyitott, valós szituáción alapuló feladat variációi az oktatásban és a didaktikai kutatásban, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 6: (1) pp. 55-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus G., Csapodi C., Vancsó Ö.: Teaching reality based tasks in Hungarian schools based on some national traditions, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 13: (1) pp. 461-477. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2012
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ambrus Gabriella, Wagner Anke: Mivel is kezdjünk? Témaindító feladatokról a "tört szorzása törttel" anyagrész kapcsán, A MATEMATIKA TANÍTÁSA 20: (2) pp. 3-8. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 3  |
|
|
|
|
|