Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 18.
Személyes adatok
Szekeres Ágota
név Szekeres Ágota
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím szekeres.agotabarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5574
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Gátas-Aubelj Katalin Andrea PhD 2020  NDI2-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Horváth Endre (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
(50%) Kármán Bianka (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Adrienn Anita (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület enyhén értelmi fogyatékos tanulók közösségekben, szociometria
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2019

Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2019

Szekeres Ágota, Virányi Anita: Korszerű tanulásszervezés és az IKT-eszközök alkalmazásának új irányai a tanulásban akadályozott tanulók együttnevelésében, In: Polonyi, Tünde; Abari, Kálmán; Szabó, Fruzsina (szerk.) Innováció az oktatásban, Oriold és Társai Kiadó (2019) pp. 151-178.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Kiss Dóra, Herbainé Szekeres Erika, Horváth Endre, Szekeres Ágota: Társas kapcsolatok alakulása valódi és virtuális színtereken 11. évfolyamos osztályokban, In: Gereben, Ferencné; Bíró, Rita; Cserti-Szauer, Csilla; Egri, Tímea; Garai, Szilvia; Hegedüs-Beleznai, Csilla; Katona, Vanda; Lénárt, Zoltán; Sándor, Anikó; Radványi, Katalin; Sósné, Pintye Mária; Szekeres, Ágota (szerk.) Gyógypedagógia dialógusban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete (2018) pp. 367-375.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Horváth Endre, Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Sociometric characteristics of classes integrating children with mild intellectual disabilities, In: Radek, Kratochvil (szerk.) Proceedings of IAC-GETL in Budapest 2016, CIAG Czech Institute of Academic Education z. s. (2016) pp. 85-93.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2016

Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota: Nemi arányok és a rokonszenvi választások kapcsolatának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló osztályokban, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2: (3) pp. 51-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2014

Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2014

Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2012

Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 11: pp. 3-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2008

Szekeres Ágota: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális integrációja - egy tervezett kutatás kérdései, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 36.: (2.) pp. 115-122.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:46 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
152
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
133
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
16 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
131


2021. V. 01.
ODT online ülés
Az ODT következő, online ülésére 2021. május 21-én 10.00 órakor kerül sor.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )