Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 28. Közlemények |
2018
 adattárból, 2019. III. 19. |
Kiss Dóra, Herbainé Szekeres Erika, Horváth Endre, Szekeres Ágota: Társas kapcsolatok alakulása valódi és virtuális színtereken 11. évfolyamos osztályokban, In: Gereben, Ferencné; Cserti-Szauer, Csilla; Bíró, Rita; Egri, Tímea; Garai, Szilvia; Hegedüs-Beleznai, Csilla; Katona, Vanda; Lénárt, Zoltán; Sándor, Anikó; Radványi, Katalin; Sósné, Pintye Mária; Szekeres, Ágota (szerk.) Gyógypedagógia dialógusban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete (2018) pp. 367-375. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2019. III. 19. |
Szekeres Ágota, Horváth Endre: (Gyógy)pedagógiai módszertani útmutató szoftveres szociometriai adatfelvételhez, In: Tóth, Péter; Hanczvikkel, Adrienn; Duchon, Jenő (szerk.) Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2017) pp. 729-739. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2019. III. 19. |
Horváth Endre, Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Sociometric characteristics of classes integrating children with mild intellectual disabilities, In: Radek, Kratochvil (szerk.) Proceedings of IAC-GETL in Budapest 2016, CIAG Czech Institute of Academic Education z.s. (2016) pp. 85-93. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2016
 adattárból, 2019. III. 19. |
Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota: Nemi arányok és a rokonszenvi választások kapcsolatának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló osztályokban, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2: (3) pp. 51-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2019. III. 19. |
Szekeres Ágota, Szenczi Beáta: HIGHLY VULNERABLE CHILDREN IN THE JUSTICE SYSTEM, In: Heidi, Salaets; Katalin, Balogh (szerk.) Children and Justice: Overcoming Language Barriers, Intersentia (2015) pp. 94-112. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2014
 adattárból, 2019. III. 19. |
Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői., MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2019. III. 19. |
Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
2012
 adattárból, 2019. III. 19. |
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2019. III. 19. |
Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 11: pp. 3-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2008
 adattárból, 2019. III. 19. |
Szekeres Ágota: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális integrációja - egy tervezett kutatás kérdései, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 36.: (2.) pp. 115-122. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 39  |
|
|