Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 18.
Személyes adatok
Fábián Gyöngyi
név Fábián Gyöngyi
intézmény neve
doktori iskola
PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kredit_kiadoyahoo.co.uk
telefonszám +36 88 622-719
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Főiskola
Jelenlegi munkahelyek
1995 - Pannon Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Failasofah Failasofah PhD 2021  TNyDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Alkhrisheh Hazim Taisir Dayij PhD (2022/09)  TNyDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kobis Dewi Christa (PhD) (2025/08)  TNyDI
Szijártó Áron (PhD) (2024/08)  TNyDI
Alkhrisheh Hazim Taisir Dayij (PhD) (2022/08)  TNyDI
Marzban Sheida (PhD) (2022/08)  TNyDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület integrált (nyelv)tanárszerep fogalma és szerkezeti modellje, szerep, szerepviselkedés és nézetek; nézetek vizsgálata metaforaelemzéssel; kritikai gondolkodás.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2021

Fábián Gyöngyi: A MODERN (NYELV)TANÁRSZEREP HAZAI ASPEKTUSAIRÓL, Pannon Egyetem
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2021

Gyöngyi Fábián: Improved Metaphor Analysis (IMA) for needs analysis: mentor students’ understanding of ‘learning difficulty’ concept, In: Tóth, József (szerk.) Értékmentő és értékteremtő humán tudományok, Akadémiai Kiadó (2021) https://mersz.hu/hivatkozas/m815eeeht_6#m815eeeht_6
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2021

Fábián Gyöngyi: SWOT analízis kísérleti alkalmazása vak tanuló angol nyelvi tanulmányainak tervezése során, In: Makkos, Anikó; Kecskés, Petra; Kövecsesné, Gősi Viktória (szerk.) „Kizökkent világ” Szokatlan és különleges élethelyzetek: a nem-konvencionális, nem “normális”, nem kiszámítható jelenségek korszaka?, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2021) pp. 351-363.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2020

Bashar Farran, Hortobágyi Ildikó, Fábián Gyöngyi: Testing English as a Foreign Language in Palestine: A Case Study of INJAZ (GCSE) 2018 English Exam, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 20: (1) 10.18460/ANY.2020.1.001
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Fábián Gyöngyi: Reasons for non_critical thinking, NEW TRENDS AND ISSUES PROCEEDINGS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES 2018: (3) pp. 77-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2017

Fábián Gyöngyi: Analytic framework of the critical classroom, In: Simone, E Pfenninger; Judit, Navracsics (szerk.) Future Research Directions for Applied Linguistics, Multilingual Matters Ltd. (2017) pp. 172-191.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2015

Fábián Gyöngyi: Non-critical thinking: What if not thinking?, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 186: (0) pp. 699-703.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2014

Fábián Gyöngyi, Horváth H. Attila, Navracsics Judit, Révay Valéria, Szitár Katalin: Kritikai gondolkodás az osztályteremben, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2013

Fábián Gyöngyi: The application of Improved Metaphor Analysis in education research, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 93: pp. 1025-1029.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2011

Fábián Gyöngyi: Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (12) pp. 10-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:40 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
42
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
42
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
77

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )