Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 14.
Személyes adatok
Fábián Gyöngyi
név Fábián Gyöngyi
intézmény neve
doktori iskola
PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kredit_kiadoyahoo.co.uk
telefonszám +36 88 622-719
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Főiskola
Jelenlegi munkahelyek
1995 - Pannon Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Alkhrisheh Hazim Taisir Dayij PhD (2021/09)  TNyDI
Failasofah Failasofah PhD (2021/09)  TNyDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Szijártó Áron (PhD) (2024/08)  TNyDI
Razzaq Ahmed Kafi (PhD) (2022/08)  TNyDI
Alkhrisheh Hazim Taisir Dayij (PhD) (2021/08)  TNyDI
Failasofah Failasofah (PhD) (2021/08)  TNyDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület integrált (nyelv)tanárszerep fogalma és szerkezeti modellje, szerep, szerepviselkedés és nézetek; nézetek vizsgálata metaforaelemzéssel; kritikai gondolkodás.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2018

Fábián Gyöngyi: Reasons for non_critical thinking, New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 2018: (3) pp. 77-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Fábián Gyöngyi: Analytic framework of the critical classroom, In: Simone, E Pfenninger; Judit, Navracsics (szerk.) Future Research Directions for Applied Linguistics, Multilingual Matters Ltd. (2017) pp. 172-191.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2016

Fábián Gyöngyi: A szubjektum korlátozása a pedagógiai metaforaelemzés alkalmazása során, In: Tóth, Péter; Holik, Ildikó (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2015, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 95-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Fábián Gyöngyi: Non-critical thinking: What if not thinking?, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 186: (0) pp. 699-703.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2015

Fábián Gyöngyi: A metaforaelemzés szubjektivitásának korlátozása pedagógiai nézetek vizsgálata során, In: Major, Éva; Veszelszki, Ágnes (szerk.) A tanárrá válás és a tanárság kutatása, Eötvös Loránd Tudományegyetem (2015) pp. 233-248.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2014

Fábián Gyöngyi: A kritikai gondolkodás esélyei a tanteremben, In: Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Iskola a társadalmi térben és időben 2013, Pécsi Tudományegyetem, "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2014) pp. 159-173.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Fábián Gyöngyi, Horváth H. Attila, Navracsics Judit, Révay Valéria, Szitár Katalin: Kritikai gondolkodás az osztályteremben, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2013

Fábián Gyöngyi: The application of Improved Metaphor Analysis in education research, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 93: pp. 1025-1029.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2011

Fábián Gyöngyi: Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (12) p. 10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2002

Fábián Gyöngyi: A nyelvtanár viselkedésének megismerhetősége a személyiség, attitűdök és szerepek összefüggésében, In: Bárdos, Jenő; Garaczi, Imre (szerk.) Nyelvpedagógia az ezredfordulón, Veszprémi Humán Tudományokért Alapítvány (2002) pp. 25-50.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:25 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
35
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
38
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
44

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )