Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VIII. 28. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Papp-Zipernovszky Orsolya, Mangen Anne, Jacobs Arthur, Lüdtke Jana: Shakespeare sonnet reading, LANGUAGE AND LITERATURE 31: (3) pp. 296-324. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Klinovszky Andrea, Papp-Zipernovszky Orsolya, Buzas Norbert: Building a House of Skills, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 18: (4) 1547 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Papp-Zipernovszky Orsolya, Horváth Mária Dóra, Schulz Peter J., Csabai Márta: Generation Gaps in Digital Health Literacy and Their Impact on Health Information Seeking Behavior and Health Empowerment in Hungary, FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH 9: 635943 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Klinovszky Andrea, Kiss István Márton, Papp-Zipernovszky O, Lengyel Csaba, Buzás Norbert: Associations of different adherences in patients with type 2 diabetes mellitus, PATIENT PREFERENCE AND ADHERENCE 13: pp. 395-407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 43 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Kovács András Bálint, Papp-Zipernovszky Orsolya: Causal Understanding in Film Viewing, EMPIRICAL STUDIES OF THE ARTS 37: (1) pp. 3-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Nafradi L, Nakamoto K, Csabai M, Papp-Zipernovszky O, Schulz PJ: An empirical test of the Health Empowerment Model: Does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?, PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 101: (3) pp. 511-517. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 60 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Johanna K. Kaakinen, Orsolya Papp-Zipernovszky, Egon Werlen, Nuria Castells, Per Bergamin, Tierry Baccino, Jacobs Arthur: Emotional and motivational aspects of digital reading, In: Barzillai, Mirit; Thomson, Jenny; Schroeder, Sascha; van den Broek, Paul (szerk.) Learning to Read in a Digital World, John Benjamins (2018) pp. 141-164. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Papp-Zipernovszky Orsolya, Náfrádi Lilla, Peter J Schulz, Csabai Márta: „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon [“So each patient comprehends”: measuring health literacy in Hungary], ORVOSI HETILAP 157: (23) pp. 905-915. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Papp-Zipernovszky O: Irodalom-pszichoterápia a szomatikus gyógyításban, In: Csabai, Márta; Pintér, Judit Nóra (szerk.) Pszichológia a gyógyításban, Oriold és Társai Kiadó (2013) pp. 261-279. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2005
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Papp Orsolya: A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során, THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 16: (2-3) pp. 81-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 208 |
|
|