Forray R. Katalin: Cigányiskola vagy vegyes iskola?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 70: (5-6) pp. 99-108. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg
2019
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R. Katalin, Andrea Óhidy: The situation of Roma women in Europe:Increasing success in education–Changingroles in family and society, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (1) pp. 1-8. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R. Katalin: Szervezeti innováció és szakképzés, KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 4: (10) pp. 13-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R Katalin: A cigány, roma kultúra kutatása a nevelésszociológiában, In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai (HERA Évkönyvek 2016), Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 499-509. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2017
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R. Katalin: Resilience and Disadvantage in Education - A Sociological View, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (1) pp. 112-120. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2002
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R Katalin: Results and Problems int he Education of the Gypsy Community, EUROPEAN EDUCATION 34: (4) pp. 70-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL
1998
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R Katalin, Hegedűs T András: Cigány gyermekek szocializációja, Aula Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 26 nyelv: magyar
1992
adattárból, 2021. II. 03.
Forray RK, Kozma T: Társadalmi tér és oktatási rendszer, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar
1990
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R Katalin, Hegedűs T András: A cigány etnikum újjászületőben, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
1989
adattárból, 2021. II. 03.
Forray R Katalin, Hegedűs T András: Differences in the upbringing and behaviour of Romani boys and girls, as seen by teachers, JOURNAL OF MULTILINGUAL AND MULTICULTURAL DEVELOPMENT 10: (6) pp. 515-528. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.