Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. III. 02.
Személyes adatok
Habók Anita
név Habók Anita
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím habokedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-000/3289
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nguyen Son Van (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Oo Tun Zav (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Hegedűs Renáta Ildikó (p) (PhD) (2021/08)  NTDI-SZTE
Kutatás
kutatási terület Tanulás tanulása, értelemgazdag tanulás, fogalmi térképek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Anita Habók, Anna Babarczy: Perceptions of Learning: Interviews with First and Second Graders in a Hungarian Primary School, EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL 46: (1) pp. 61-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: Paper 2358. 8 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning, SPRINGERPLUS 5: Paper 83. 14 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2015

Anita Habók: Learning to learn in Years 1 and 2 of Hungarian primary schools, EDUCATION 3-13: INTERNATIONAL JOURNAL OF PRIMARY ELEMENTARY AND EARLY YEARS EDUCATION 43: (2) pp. 153-163.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2015

Anita Habok: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations, EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2014

Anita Habók: Differences in Primary School Students’ Ratings about Themselves and the School, MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 4: (3) pp. 286-316.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2013

Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2007

Habók Anita, Szuchy Róbert: A szakképzés helyzete az Európai Unióban, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 57: (2) pp. 55-63.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
2006

B Németh Mária, Habók Anita: A 13 és 17 éves tanulók viszonya a tanuláshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 2: pp. 83-105.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2004

Habók Anita: A tanulás tanulása az értelemgazdag tanulás elsajátítása érdekében, MAGYAR PEDAGÓGIA 104: (4) pp. 443-470.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:85 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
54
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
104
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
135

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )