Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 08.
Személyes adatok
Habók Anita
név Habók Anita
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím habokedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-000/3289
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nguyen Lan Anh Thuy (PhD) (2023/08)  NTDI-SZTE
Nguyen Son Van (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Oo Tun Zav (PhD) (2022/08)  NTDI-SZTE
Kutatás
kutatási terület Tanulás tanulása, értelemgazdag tanulás, fogalmi térképek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Habók Anita, Magyar Andrea: The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use, COGENT EDUCATION 6: 1616522
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Anita Habók, Anna Babarczy: Perceptions of Learning: Interviews with First and Second Graders in a Hungarian Primary School, EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL 46: (1) pp. 61-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2018

Nagy Judit, Habók Anita: Attitudes and behaviors related to individual and classroom practices: An empirical study of external and internal factors of ICT use, LIBRI 68: (2) pp. 113-123.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Habok A, Magyar A: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling., FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: p. 1388.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2016

Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning, SPRINGERPLUS 5: 83
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 52
nyelv: angol
URL 
2015

Anita Habók: Learning to learn in Years 1 and 2 of Hungarian primary schools, EDUCATION 3-13: INTERNATIONAL JOURNAL OF PRIMARY ELEMENTARY AND EARLY YEARS EDUCATION 43: (2) pp. 153-163.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2015

Anita Habok: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations, EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
URL 
2012

Anita Habók: Evaluating a concept mapping training programme by 10 and 13 year-old students, INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION 4: (3) pp. 459-472.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:93 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
61
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
111
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
201


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. november 22-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )