Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XII. 12. Közlemények |
2020
 adattárból, 2020. X. 08. |
Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. X. 08. |
Anita Habók, Anna Babarczy: Perceptions of Learning: Interviews with First and Second Graders in a Hungarian Primary School, EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL 46: (1) pp. 61-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. X. 08. |
Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. X. 08. |
Nagy Judit, Habók Anita: Attitudes and behaviors related to individual and classroom practices: An empirical study of external and internal factors of ICT use, LIBRI 68: (2) pp. 113-123. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. X. 08. |
Habok A, Magyar A: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling., FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: p. 1388. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. X. 08. |
Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning, SPRINGERPLUS 5: 83 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 80 nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2020. X. 08. |
Anita Habók: Learning to learn in Years 1 and 2 of Hungarian primary schools, EDUCATION 3-13: INTERNATIONAL JOURNAL OF PRIMARY ELEMENTARY AND EARLY YEARS EDUCATION 43: (2) pp. 153-163. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2020. X. 08. |
Anita Habok: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations, EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2020. X. 08. |
Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2020. X. 08. |
Anita Habók: Evaluating a concept mapping training programme by 10 and 13 year-old students, INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION 4: (3) pp. 459-472. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 151  |
|
|