Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. II. 05. Közlemények |
2021
 adattárból, 2021. II. 05. |
Zita Gála, László Kasik, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. II. 05. |
Kasik László, Gál Zita, Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire), JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH 9: e8 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. II. 05. |
László Kasik, Kornél Guti, Zita Gál, Csaba Gáspár, Edit Tóth, József Balázs Fejes: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA), INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 10: (2) pp. 59-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2021. II. 05. |
Gábor Braunitzer, Attila Őze, Gabriella Eördegh, Anna Pihokker, Petra Rózsa, László Kasik, Szabolcs Kéri, Attila Nagy: The development of acquired equivalence from childhood to adulthood—A cross-sectional study of 265 subjects, PLOS ONE 12: (6) e0179525 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2021. II. 05. |
Kasik László, Gál Zita: Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems, EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 186: (10) pp. 1632-1648. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2021. II. 05. |
Zsolnai A, Kasik L: Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence, In: Alessio, Surian (szerk.) Open Spaces for Interactions and Learning Diversities, Sense Publishers (2016) pp. 121-126. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2021. II. 05. |
Zsolnai Anikó, Kasik László: Online testing of Hungarian children's prosocial behavior, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 4: (2) pp. 65-73. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2021. II. 05. |
Laszlo Kasik: Development of Social Problem Solving - A Longitudinal Study (2009-2011) in a Hungarian Context, EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 12: (2) pp. 142-157. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2021. II. 05. |
Fejes József Balázs, Kasik László, Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (5-6) pp. 40-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar URL |
2007
 adattárból, 2021. II. 05. |
Kasik László: A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17: (11-12) pp. 21-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 72  |
|
|