Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. II. 05.
Személyes adatok
Kasik László
név Kasik László
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím kasikedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-163
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Szegedi Tudományegyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Gáspár Csaba (PhD) 2019/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Ladányi Éva (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Aburezeq Khalil Abdullah (PhD) (2023/08)  NTDI-SZTE
Balogh-Pécsi Anett (PhD) (2023/08)  NTDI-SZTE
Szitás Teodóra (PhD) (2023/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület szociális kompetencia; szociálisprobléma-megoldás fejlődése és fejlesztése; negatív orientáció
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Zita Gála, László Kasik, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Kasik László, Gál Zita, Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire), JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH 9: e8
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

László Kasik, Kornél Guti, Zita Gál, Csaba Gáspár, Edit Tóth, József Balázs Fejes: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA), INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 10: (2) pp. 59-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Gábor Braunitzer, Attila Őze, Gabriella Eördegh, Anna Pihokker, Petra Rózsa, László Kasik, Szabolcs Kéri, Attila Nagy: The development of acquired equivalence from childhood to adulthood—A cross-sectional study of 265 subjects, PLOS ONE 12: (6) e0179525
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2016

Kasik László, Gál Zita: Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems, EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 186: (10) pp. 1632-1648.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2016

Zsolnai A, Kasik L: Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence, In: Alessio, Surian (szerk.) Open Spaces for Interactions and Learning Diversities, Sense Publishers (2016) pp. 121-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2016

Zsolnai Anikó, Kasik László: Online testing of Hungarian children's prosocial behavior, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 4: (2) pp. 65-73.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Laszlo Kasik: Development of Social Problem Solving - A Longitudinal Study (2009-2011) in a Hungarian Context, EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 12: (2) pp. 142-157.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2009

Fejes József Balázs, Kasik László, Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (5-6) pp. 40-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: magyar
URL 
2007

Kasik László: A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17: (11-12) pp. 21-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:72 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
170
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
161
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
32
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
5
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
331

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )