Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 28. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 28. |
Fejes József Balázs, Jámbori Szilvia, Kasik László, Vígh Tibor, Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students, HELIYON 9: (8) e18913 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 28. |
Zsolnai Aniko, Kasik László: Coping strategies in Hungarian school-age children, INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 14: (2) pp. 88-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 28. |
Zita Gál, László Kasik, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (1) pp. 170-180. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 28. |
Kasik László, Jámbori Szilvia, Tóth Edit, Gál Zita: Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében [Social problem-solving between friends and non-friends among adolescents], MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 77: (1) pp. 29-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. I. 28. |
Jámbori Szilvia, Kasik László, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Gál Zita: A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 22: (1) pp. 37-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2024. I. 28. |
Kasik László, Gál Zita: Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems, EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 186: (10) pp. 1632-1648. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. I. 28. |
Zsolnai A, Kasik L: Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence, In: Alessio, Surian (szerk.) Open Spaces for Interactions and Learning Diversities, Sense Publishers (2016) pp. 121-126. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. I. 28. |
Laszlo Kasik: Development of Social Problem Solving - A Longitudinal Study (2009-2011) in a Hungarian Context, EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 12: (2) pp. 142-157. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL |
2009
adattárból, 2024. I. 28. |
Fejes József Balázs, Kasik László, Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (5-6) pp. 40-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 42 nyelv: magyar URL |
2007
adattárból, 2024. I. 28. |
Kasik László: A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17: (11-12) pp. 21-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 39 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 131 |
|
|