Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 08. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. II. 08. |
Albert Ágnes: Stories students tell, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. II. 08. |
Csizér Kata, Albert Ágnes: Trait and State Perspectives of Individual Difference Research, In: Gregersen, Tammy; Mercer, Sarah (szerk.) The Routledge Handbook of the Psychology of Language Learning and Teaching, Routledge (2021) pp. 337-347. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2022. II. 08. |
Albert Ágnes, Piniel Katalin, Lajtai Ádám: Középiskolás diákok angolórákkal kapcsolatos érzelmei egy kérdôíves felmérés tükrében, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (2) pp. 27-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2022. II. 08. |
Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer International Publishing (2019) pp. 579-597. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. II. 08. |
Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 43 nyelv: angol Scopus link |
2011
 adattárból, 2022. II. 08. |
Albert A, Kormos J: Creativity and narrative task performance, LANGUAGE LEARNING 61: (s1) pp. 73-99. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2022. II. 08. |
Ágnes Albert: When individual differences come into play, In: Robinson, Peter (szerk.) Second Language Task Complexity, John Benjamins (2011) pp. 239-265. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
2006
 adattárból, 2022. II. 08. |
Ágnes Albert: Learner creativity as a potentially important individual variable, In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 77-98. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol
|
2004
 adattárból, 2022. II. 08. |
Albert A, Kormos Judit: Creativity and narrative task performance, LANGUAGE LEARNING 54: (2) pp. 277-310. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 92 nyelv: angol URL |
2004
 adattárból, 2022. II. 08. |
Albert Ágnes: Az örök próbálkozó esete, In: Kontráné, Hegybíró Edit; Kormos, Judit (szerk.) A nyelvtanuló : sikerek, módszerek, stratégiák, OKKER Kiadó (2004) pp. 49-63. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 204  |
|
|