Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. III. 22.
Személyes adatok
Brózik-Piniel Katalin
név Brózik-Piniel Katalin
születési év 1976
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím brozik-piniel.katalinbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 460-4421
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE PPK
Jelenlegi munkahelyek
2001 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Egyéni különbségek a nyelvtanulásban, idegennyelvi-szorongás, nyelvi mérés és értékelés,
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Czimmermann Éva, Piniel Katalin: Advanced language learners' experiences of flow in the Hungarian EFL classroom, In: Szerk.: MacIntyre P D, Szerk.: Gregersen T, Szerk.: Mercer S Positive Psychology in SLA. Clevedon: Multilingual Matters Ltd., 2016. pp. 193-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2016

Csizér Kata, Piniel Katalin: Középiskolás diákok angolnyelv-tanulási motivációjának és nyelvtanulási szorongásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (6) pp. 3-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Piniel Katalin: Tanári vélemények feltárása a hallássérültek idegennyelv-tanulásáról, In: Szerk.: Kontráné Hegybíró Edit, Szerk.: Csizér Kata, Szerk.: Piniel Katalin Hallássérült fiatalok idegennyelv-tanulása Magyarországon: Zárótanulmányok és módszertan, óratervekkel. Budapest: Tinta Könyvkiadó, 2015. pp. 55-70.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Edit H Kontra, Csizér Kata, Piniel Katalin: The challenge for Deaf and hard- of-hearing students to learn foreign languages in special needs schools., EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 30: (2) pp. 141-155.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
DOI 
2015

Csizér Kata, Kontra Edit H., Piniel Katalin: An investigation of the self-related concepts and foreign language motivation of young Deaf and hard-of-hearing learners in Hungary, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 5: (2) pp. 229-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2014

Katalin Piniel, Kata Csizér: Changes in motivation, anxiety, and self-efficacy during the course of an academic writing seminar, In: Szerk.: Zoltán Dörnyei, Szerk.: Peter D MacIntyre, Szerk.: Alastair Henry Motivational dynamics in language learning. Bristol: Multilingual Matters Ltd., 2014. pp. 164-194.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
2013

Piniel Katalin, Csizér Kata: L2 motivation, anxiety and self-efficacy: The interrelationship of individual variables in the secondary school context. [Nyelvtanulási motiváció, szorongás, és énhatékonyság: Egyéni különbségek kapcsolata középiskolai kontextusban.], STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 3: (4) pp. 523-550.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2012

Katalin Piniel: Structural and comparative evidence for the validity of the Hungarian input, process and output anxiety scales, In: Szerk.: Éva Illés, Szerk.: Tamás Eitler Studies in applied linguistics in honour of Edit H. Kontra. Budapest: ELTE BTK, 2012. pp. 107-122.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2006

Piniel Katalin: Foreign language classroom anxiety, In: Szerk.: Nikolov Marianne, Szerk.: Horvath József Empirical Studies in English Applied Linguistics: UPRT 2006. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2006. pp. 39-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: angol
2004

Piniel Katalin: Szorongó gimnazisták a nyelvórán, In: Szerk.: Kontráné Hegybíró Edit, Szerk.: Kormos Judit A nyelvtanuló : sikerek, módszerek, stratégiák. Budapest: OKKER Kiadó, 2004. pp. 125-144.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:51 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
20
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
26
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
53

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )