Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 07.
Személyes adatok
Brózik-Piniel Katalin
név Brózik-Piniel Katalin
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 80%
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 20%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím brozik-piniel.katalinbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 460-4421
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE PPK
Jelenlegi munkahelyek
2001 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Yildiz Reyhan (PhD) 2018/08  NDI3-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mohammadpour Yaghini Kimia (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
Yetis Kübra (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
Parima Fasih (PhD) (2023/08)  NDI3-ELTE
(50%) Buzásné Mokos Boglárka (PhD) (2022/01)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Egyéni különbségek a nyelvtanulásban, idegennyelvi-szorongás, nyelvi mérés és értékelés,
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Yildiz Reyhan, Piniel Katalin: Turkish students’ willingness to communicate in English as a second language in a third language environment, JOURNAL OF FOREIGN LANGUAGE EDUCATION AND TECHNOLOGY 5: (1) pp. 156-185.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Albert Ágnes, Piniel Katalin, Lajtai Ádám: Középiskolás diákok angolórákkal kapcsolatos érzelmei egy kérdôíves felmérés tükrében, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (2) pp. 27-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer International Publishing (2019) pp. 579-597.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
Scopus link 
2017

Kontra E, Piniel K, Csizér K: Deaf and hard-of-hearing university students’ dispositions towards and experiences in foreign language learning, In: Illés, Éva; Jasmina, Sazdovska (szerk.) Looking forward, looking back, Angoltanárok Nemzetközi Egyesülete (IATEFL Hungary) (2017) pp. 37-51.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2017

Piniel Katalin, Albert Ágnes: L2 motivation and self-efficacy’s link to language learners’ flow and anti-flow experiences in the classroom, In: Stela, Letica Krevelj; Renata, Gelb (szerk.) UZRT 2016: Empirical Studies in Applied Linguistics, FF Press (2017) pp. 90-103.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2016

Czimmermann Éva, Piniel Katalin: Advanced language learners' experiences of flow in the Hungarian EFL classroom, In: MacIntyre, P D; Gregersen, T; Mercer, S (szerk.) Positive Psychology in SLA, Multilingual Matters Ltd. (2016) pp. 193-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
2016

Piniel Katalin, Kontra H. Edit, Csizér Kata: Foreign language teachers at schools for Deaf and hard-of-hearing students, In: Ewa, Domagala-Zysk; Edit, H Kontra (szerk.) English as a Foreign Language for Deaf and Hard-of-Hearing Persons, Cambridge Scholars Publishing (2016) pp. 73-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2016

Csizér Kata, Piniel Katalin: Középiskolás diákok angolnyelv-tanulási motivációjának és nyelvtanulási szorongásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (6) pp. 3-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2016

Piniel Katalin, Csizér Kata, Khudiyeva Sevda R, Gafiatulina Yuliya: A comparison of Hungarian and Kazakh university students’ language learning profiles, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 10: pp. 39-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:35 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
53
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
45
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
14
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
11
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
279
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA köztestületi tagság 2017 óta

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )