Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. V. 14.
Személyes adatok
Héjja-Nagy Katalin
név Héjja-Nagy Katalin
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témakiíró)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 60%
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 40%
Elérhetőségek
telefonszám +36 52 512-900/23043
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Kunos Nóra Éva (PhD) 2018/08  EKE NDI
Nász Barbara (PhD) 2018/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Borbély Ildikó Ildikó (PhD) (2021/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület - Hétköznapi helyzetekben (zenehallgatás, szülés, tanulás) létrejövő módosult tudatállapotok fenomenológiája - A szülésélmény pszichológiai vonatkozásai
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2020

Katalin Héjja-Nagy: Relationship between experience of birth and early attachment and mothering, In: Szemán-Nagy, Anita; Körmendi, Attila (szerk.) Bonding and separation Current problems in Clinical Psychology, Debrecen University Press (2020) pp. 7-20.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2019

Héjja-Nagy Katalin: Anyai élmények, módosult tudatállapotok a várandósság és szülés-születés körül, In: Varga, Katalin; Andrek, Andrea; Molnár, Judit Eszter (szerk.) A szülés és születés minősége a perinatális tudományok megközelítésében, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 114-124.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Héjja-Nagy Katalin, Varga Katalin: A SzüléSzületéS minősége - a szülés az élmény tükrében, In: Szentiványi-Makó, Hajnalka; Veszprémi, Béla (szerk.) A párkapcsolattól a gyermekágyig, OCTOPORT Oktató, Tanácsadó és Egészségügyi Szolgáltató Nonprofit Kft (2017) pp. 293-313.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2015

Héjja-Nagy Katalin: Tanulási stratégiák és a tanulói aktivitást befolyásoló egyéni feltételek online környezetben, In: Szerk.: Papp-Danka Adrienn, Szerk.: Lévai Dóra Interaktív oktatásinformatika. Eger: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 33-48.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Héjja-Nagy Katalin: A zenehallgatási élmény fenomenológiájának vizsgálata, In: Szerk.: Kondé Zoltán Tanulmányok az Általános Pszichológiai Tanszék fennállásának 30. évfordulójára. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 137-158.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Héjja-Nagy Katalin: A szülésélmény vizsgálata a szülés körülményeinek fényében, In: Kisdi, Barbara; Hidas, Zoltán (szerk.) Létkérdések a születés körül., L'Harmattan Kiadó (2015) pp. 315-338.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2014

Dávid Mária, Hatvani Andrea, Héjja-Nagy Katalin : Tehetségazonosítás a pedagógiában = Identifying Gifted Students in Education, Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 28 p. (Géniusz Műhely; 1.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2006

Héjja-Nagy Katalin, Szabó Csaba: The effect of hypnotic induction on music-listening experience of high and low musical involvers, In: Szerk.: Baroni M, Szerk.: Adessi A R, Szerk.: Caterina R, Szerk.: Costa M Proceedings of the 9th International Conference on Music Perception and Cognition. Bologna: Bononia University Press, 2006. pp. 893-898.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2004

Nagy Katalin, Szabó Csaba: Differences in phenomenological experiences of music-listening, In: Szerk.: Lipscomb S D, Szerk.: Ashley R, Szerk.: Gjerdingen R O, Szerk.: Webster P Proceedings of the 8th International Conference on Music Perception and Cognition. Adelaide: Causal Productions, 2004. pp. 470-473.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:18 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
64
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
51
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
47

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )