Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 27.
Személyes adatok
Fejes József Balázs
név Fejes József Balázs
születési év 1979
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím fejesjedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 343-254
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Khurelbaatar Sansarmaa (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció; a családi háttér és a tanulás eredményességének összefüggése; hátrányos helyzetű, sajátos nevelési igényű és roma tanulók oktatási problémáinak kezelése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2017

Kasik László, Fejes József Balázs, Guti Kornél, Gáspár Csaba, Zsolnai Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 32: (2) pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Tóth Edit, Fejes József Balázs, Patai Jolán, Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (3) pp. 339-363.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2015

Fejes József Balázs : Célok és motiváció : Tanulási motiváció a célorientációs elmélet alapján, Budapest: Gondolat, 205 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2014

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése, MAGYAR PEDAGÓGIA 114: (2) pp. 115-129.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Fejes József Balázs: Mire jó a tanoda?, ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 26: (4) pp. 29-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
2014

Csapó Benő, Fejes József Balázs, Kinyó László, Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban, In: Szerk.: Kolosi Tamás, Szerk.: Tóth István György Társadalmi Riport 2014. Budapest: TÁRKI, 2014. pp. 110-136.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Józsa Krisztián, Fejes József Balázs: A tanulás affektív tényezői, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 367-406.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Fejes József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: A célorientációs elmélet, MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (1) pp. 25-51.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
2010

Józsa Krisztián, Fejes József Balázs: A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában, In: Szerk.: Zsolnai A, Szerk.: Kasik L A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai: tanulmánygyűjtemény. Budapest: Tankönyvkiadó, 2010. pp. 134-162.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
2005

Fejes József Balázs, Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 105: (2) pp. 185-205.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 49
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:173 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
46
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
92
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
333

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )