Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IX. 25.
Személyes adatok
Molnár György
név Molnár György
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témavezető)
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (témavezető)
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 40%
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 10%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 40%
Elérhetőségek
drótpostacím molnar.gyeik.bme.hu
telefonszám +36 1 463-2698
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Orosz Beáta (PhD) (2022/08)  GSDI-BME
Pap Dalma (PhD) (2020/08)  PDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület interaktív rendszerek ; a hálózatalapú tanulás jellemzői; mobil tanulás, IKT alkalmazása a tanítási-tanulási folyamatban, 3D-s megjelenítések és alkalmazásuk, virtuális tanulási környezetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
villamosmérnöki tudományok
Közlemények
2017

György Molnár: How digital and virtual life trapped in visuality and new media systems affect teaching and the learning process, In: Szerk.: Benedek András, Szerk.: Veszelszki Ágnes Virtual Reality − Real Visuality: Virtual, Visual, Veridical. Frankfurt am Main; New York; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017. pp. 101-120. (Series Visual Learning; 7.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2016

György Molnár: The Impact of Modern ICT-based Teaching and Learning Methods in Social Media and Networked Environment, In: Szerk.: Milan Turčáni, Szerk.: Zoltán Balogh, Szerk.: Michal Munk, Szerk.: Ľubomír Benko 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Nitra: Wolters Kluwer, 2016. pp. 341-350.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
URL 
2016

Molnár György: IKT alapú módszertani megoldások alkalmazása a tanítási-tanulási gyakorlatban, In: Szerk.: Kraiciné Szokoly Mária A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. Budapest: Magyar Pedagógiai Társaság, 2016. pp. 167-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2015

György Molnár: Teaching and Learning in modern digital Environment, In: Szerk.: Anikó Szakál SAMI 2015 • IEEE 13th International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics. Herlany: IEEE Hungary Section, 2015. pp. 213-217.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
DOI 
2014

György Molnár: Modern ICT based teaching and learning support systems and solutions in higher education practice, In: Szerk.: Milan Turčáni, Szerk.: Martin Drlík, Szerk.: Jozef Kapusta, Szerk.: Peter Švec 10th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Praha: Wolters Kluwer Law and Business, 2014. pp. 421-430.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
2014

Molnár György: Pedagógiai megújulás tapasztalatai a szakmai tanárképzésben - új IKT alapú eszközök és koncepciók a tanárképzésben, In: Szerk.: Ollé János VI. Oktatás-Informatikai Konferencia Tanulmánykötet. Budapest: ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 2014. pp. 434-452.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
URL 
2014

András Benedek, György Molnár: Supporting the m-learning based knowledge transfer in university education and corporate sector, In: Szerk.: Prof Inmaculada Arnedillo Sánchez, Szerk.: Prof Pedro Isaías Proceedings of the 10th International Conference on Mobile Learning 2014. Madrid: IADIS Press, 2014. pp. 339-343.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Molnár György: Az újmédia digitális, időszerű, tartalmi kérdései, OKTATÁS-INFORMATIKA VI: (2) pp. 29-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Dr Molnár György: New learning spaces? M-learning's, in particular the IPad’s potentials in education, INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERACTIVE MOBILE TECHNOLOGIES 7: (1) pp. 56-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2012

Molnár György: A technológia és hálózatalapú alapú tanulási formák és attitűdök az információs társadalomban, különös tekintettel a felsőoktatás bázisára, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT XII: (3) pp. 61-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:143 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
117
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
186
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
377
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Dr. habil.: 2018. Eszterházy Károly Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )