Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 12.
Személyes adatok
Molnár György
név Molnár György
születési év 1977
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (témavezető)
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 40%
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 30%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 30%
Elérhetőségek
drótpostacím molnar.gyeik.bme.hu
telefonszám +36 1 463-2698
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Pap Dalma (PhD) (2020/08)  PDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület interaktív rendszerek ; a hálózatalapú tanulás jellemzői; mobil tanulás, IKT alkalmazása a tanítási-tanulási folyamatban, 3D-s megjelenítések és alkalmazásuk, virtuális tanulási környezetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
villamosmérnöki tudományok
Közlemények
2017

György Molnár: How digital and virtual life trapped in visuality and new media systems affect teaching and the learning process, In: Szerk.: Benedek András, Szerk.: Veszelszki Ágnes Virtual Reality − Real Visuality: Virtual, Visual, Veridical. Frankfurt am Main; New York; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017. pp. 101-120. (Series Visual Learning; 7.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2016

György Molnár: The Impact of Modern ICT-based Teaching and Learning Methods in Social Media and Networked Environment, In: Szerk.: Milan Turčáni, Szerk.: Zoltán Balogh, Szerk.: Michal Munk, Szerk.: Ľubomír Benko 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Nitra: Wolters Kluwer, 2016. pp. 341-350.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2016

Molnár György: IKT alapú módszertani megoldások alkalmazása a tanítási-tanulási gyakorlatban, In: Szerk.: Kraiciné Szokoly Mária A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. Budapest: Magyar Pedagógiai Társaság, 2016. pp. 167-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2015

György Molnár: Teaching and Learning in modern digital Environment, In: Szerk.: Anikó Szakál SAMI 2015 • IEEE 13th International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics. Herlany: IEEE Hungary Section, 2015. pp. 213-217.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
DOI 
2014

György Molnár: Modern ICT based teaching and learning support systems and solutions in higher education practice, In: Szerk.: Milan Turčáni, Szerk.: Martin Drlík, Szerk.: Jozef Kapusta, Szerk.: Peter Švec 10th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Praha: Wolters Kluwer Law and Business, 2014. pp. 421-430.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
URL 
2014

Molnár György: Pedagógiai megújulás tapasztalatai a szakmai tanárképzésben - új IKT alapú eszközök és koncepciók a tanárképzésben, In: Szerk.: Ollé János VI. Oktatás-Informatikai Konferencia Tanulmánykötet. Budapest: ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 2014. pp. 434-452.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
URL 
2014

András Benedek, György Molnár: Supporting the m-learning based knowledge transfer in university education and corporate sector, In: Szerk.: Prof Inmaculada Arnedillo Sánchez, Szerk.: Prof Pedro Isaías Proceedings of the 10th International Conference on Mobile Learning 2014. Madrid: IADIS Press, 2014. pp. 339-343.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Molnár György: Az újmédia digitális, időszerű, tartalmi kérdései, OKTATÁS-INFORMATIKA VI: (2) pp. 29-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Dr Molnár György: New learning spaces? M-learning's, in particular the IPad’s potentials in education, INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERACTIVE MOBILE TECHNOLOGIES 7: (1) pp. 56-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2012

Molnár György: A technológia és hálózatalapú alapú tanulási formák és attitűdök az információs társadalomban, különös tekintettel a felsőoktatás bázisára, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT XII: (3) pp. 61-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:129 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
109
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
172
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
324

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )