Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VII. 06. Közlemények |
2021
 adattárból, 2023. I. 08. |
Magdin Martin, Balogh Zoltán, Reichel Jaroslav, Francisti Jan, Koprda Štefan, György Molnár: Automatic detection and classification of emotional states in virtual reality and standard environments (LCD): comparing valence and arousal of induced emotions, VIRTUAL REALITY 25: (1) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 08. |
Námesztovszki Zsolt, Major Lenke, Kovács Cintia, Karuović Dijana, Molnár György: The Correlations between Health Behaviors and the Use of Health-Preserving Mobile Applications in Young Adults, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 17: (2) pp. 115-128. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 08. |
Francisti Jan, Balogh Zoltán, Reichel Jaroslav, Magdin Martin, Koprda Štefan, Molnár György: Application Experiences Using IoT Devices in Education, APPLIED SCIENCES-BASEL 10: (20) p. 7286. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 08. |
Molnár György, Szűts Zoltán, Biró Kinga: Use of Augmented Reality in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (5) pp. 209-222. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 80 nyelv: angol Teljes szöveg |
2018
 adattárból, 2023. I. 08. |
Dr. Molnár György: Hozzájárulás a digitális pedagógia jelenéhez és jövőjéhez (eredmények és perspekítvák), BME Műszaki Pedagógia Tanszék dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 08. |
Žsolt Namestovski, Lenke Major, György Molnár, Zoltán Szűts, Péter Esztelecki, Gábor Kőrösi: External Motivation, the Key to Success in the MOOCs Framework, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (6) pp. 125-142. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. I. 08. |
György Molnár: The Impact of Modern ICT-based Teaching and Learning Methods in Social Media and Networked Environment, In: Milan, Turčáni; Zoltán, Balogh; Michal, Munk; Ľubomír, Benko (szerk.) 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Wolters Kluwer (2016) pp. 341-350. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 32 nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2023. I. 08. |
Molnár György: Teaching and Learning in modern digital Environment, In: Szakál, Anikó (szerk.) 2015 IEEE 13th International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics, IEEE Hungary Section (2015) pp. 213-217. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 48 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2023. I. 08. |
Molnár György: Az újmédia digitális, időszerű, tartalmi kérdései, OKTATÁS-INFORMATIKA 6: (2) pp. 29-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2013
 adattárból, 2023. I. 08. |
Dr. Molnár György: New learning spaces? M-learning's, in particular the IPad’s potentials in education, INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERACTIVE MOBILE TECHNOLOGIES 7: (1) pp. 56-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 301  |
|
|