 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IV. 02. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. III. 31. |
Tarjáni Ariella Janka, Kalló Noémi, Dobos Imre: A nemzetközi digitális gazdaság és társadalom index 2020. évi adatainak statisztikai elemzése, STATISZTIKAI SZEMLE 100: (3) pp. 266-284. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2022. III. 31. |
Kalló Noémi, Gerse-Krizsa Teréz: A vevői érték alakulása egy hosszú élettartamú termék termelési-szolgáltatási értékláncában, GRADUS 8: (1) pp. 147-152. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2022. III. 31. |
Melinda Katalin Könyves, Noémi Kalló: Different fields, common objectives, GRADUS 8: (1) pp. 76-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. III. 31. |
Tarjáni Ariella Janka, Kalló Noémi, Pataki Béla: Introducing a Task Management Tool into the Operation of a Management Consulting Firm, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 6: (2) pp. 122-135. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. III. 31. |
Kelemen Tamás, Kalló Noémi: A lean szemlélet eredményes alkalmazása irodai környezetben, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (Különszám) pp. 59-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2022. III. 31. |
Bernschütz Mária, Bíró-Szigeti Szilvia, Danó Györgyi, Józsa László, Kalló Noémi, Kovács István, Kövesi János, Magyar Mária, Mandják Tibor, Pataki Béla, Petruska Ildikó, Topár József, Tóth Zsuzsanna Eszter, Veres István, Horváth Balázs (főszerk.): Marketing: Fókuszban a termék, Typotex Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Kalló N: A modellezés menedzsmentcélú alkalmazása, In: Szerk.: Topár J A műszaki menedzsment aktuális kérdései. Budapest: Műszaki Kiadó, 2012. pp. 185-198. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Kalló N, Koltai T: Increasing customer satisfaction in queuing systems with rapid modelling, In: Szerk.: Gerald Reiner Rapid Modelling and Quick Response: Intersection of Theory and Practice. London: Springer-Verlag, 2010. pp. 119-130. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Koltai T, Kalló N, Lakatos L: Optimization of express line performance: Numerical examination and management considerations, OPTIMIZATION AND ENGINEERING 10: (3) pp. 377-396. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol DOI |
2009
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Kalló N., Koltai T.: Az expressz pénztárak optimális működtetésének szolgáltatásmenedzsment-vonatkozásai, VEZETÉSTUDOMÁNY XL: (különszám) pp. 79-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 10  |
|
|
|
|
|