Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 03. Közlemények |
2020
 adattárból, 2021. I. 02. |
Kelemen Tamás, Kalló Noémi: A lean szemlélet eredményes alkalmazása irodai környezetben, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (Különszám) pp. 59-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2021. I. 02. |
Koltai T, Kalló N: Analysis of the Effect of Learning on the Throughput-Time in Simple Assembly Lines, COMPUTERS AND INDUSTRIAL ENGINEERING 111: pp. 507-515. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2021. I. 02. |
Bernschütz Mária, Bíró-Szigeti Szilvia, Danó Györgyi, Józsa László, Kalló Noémi, Kovács István, Kövesi János, Magyar Mária, Mandják Tibor, Pataki Béla, Petruska Ildikó, Topár József, Tóth Zsuzsanna Eszter, Veres István, Horváth Balázs (főszerk.): Marketing: Fókuszban a termék, Typotex Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2021. I. 02. |
Kövesi J, Andor Gy, Erdei J, Finna H, Gyökér I, Kalló N, Koltai T, Topár J, Tóth Zs E: Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan, Typotex Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2021. I. 02. |
Koltai T, Kalló N, Györkös R: Calculation of the Throughput-Time in Simple Assembly Lines with Learning Effect, IFAC PAPERSONLINE 48: (3) pp. 314-319. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Koltai T, Tatay V, Kalló N: Application of the results of simple assembly line balancing models in practice: the case of a bicycle manufacturer, INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER INTEGRATED MANUFACTURING 27: (9) pp. 887-898. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol DOI |
2012
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Kalló N: A modellezés menedzsmentcélú alkalmazása, In: Szerk.: Topár J A műszaki menedzsment aktuális kérdései. Budapest: Műszaki Kiadó, 2012. pp. 185-198. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Kalló N, Koltai T: Increasing customer satisfaction in queuing systems with rapid modelling, In: Szerk.: Gerald Reiner Rapid Modelling and Quick Response: Intersection of Theory and Practice. London: Springer-Verlag, 2010. pp. 119-130. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Koltai T, Kalló N, Lakatos L: Optimization of express line performance: Numerical examination and management considerations, OPTIMIZATION AND ENGINEERING 10: (3) pp. 377-396. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol DOI |
2009
 adattárból, 2017. XI. 08. |
Kalló N, Koltai T: Rapid modeling of express line systems for improving waiting processes, In: Szerk.: Gerald Reiner Rapid Modelling for Increasing Competitiveness: Tools and Mindset. London: Springer-Verlag, 2009. pp. 119-129. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol DOI |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 24  |
|
|