Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IX. 12.
Személyes adatok
Bíró-Szigeti Szilvia
név Bíró-Szigeti Szilvia
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím szigetiszmvt.bme.hu
telefonszám +36 1 463-3882
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Iványi Tamás (PhD) 2020/08  GSDI-BME
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Gombos Nóra (PhD) (2024/08)  GSDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Mikro- és kisvállalkozások marketingfeltételeinek vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2022

Urbán Kristóf, Bíró-Szigeti Szilvia, Pataki Béla: Technology Road-Mapping of Final-Energy Generator Technologies, for the Industrial Sector, in Developed European Economies, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 19: (4) pp. 65-84.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Tamás Iványi, Szilvia Bíró-Szigeti: Understanding motivations of sharing experiences in the case of tourism events and festivals, ARGUMENTA OECONOMICA 47: (2) pp. 81-106.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Pataki Béla, Bíró-Szigeti Szilvia, Sándorfi Gergő: What Fields Can Technology Management be Applied to?, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 5: (1) pp. 637-645.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Tamás Iványi, Szilvia Bíró-Szigeti: Understanding internal connections of music festivals' experience dimensions, TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT 26: (2) pp. 437-454.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2020

Pataki Béla, Bíró-Szigeti Szilvia, Szalkai Zsuzsanna: Technológiai úttérképezés, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (Különszám) pp. 6-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Iványi Tamás, Bíró-Szigeti Szilvia: Smart City, PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 27: (1) pp. 48-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2019

Pataki B, Sándorfi G, Bíró-Szigeti Sz: Hol van szükség technológiamenedzsmentre?, KÖZ-GAZDASÁG 14: (4) pp. 158-165.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Ivanyi Tamas, Biro-Szigeti Szilvia: SMART CITY: An overview of the functions of city marketing mobile applications, PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 18: (1) pp. 44-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Bíró-Szigeti Szilvia: Márkamenedzsment, In: Bernschütz, Mária; Bíró-Szigeti, Szilvia; Danó, Györgyi; Józsa, László; Kalló, Noémi; Kovács, István; Kövesi, János; Magyar, Mária; Mandják, Tibor; Pataki, Béla; Petruska, Ildikó; Topár, József; Tóth, Zsuzsanna Eszter; Veres, István; Horváth, Balázs (főszerk.) (szerk.) Marketing: Fókuszban a termék, Typotex Kiadó (2017) pp. 250-262.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Bíró-Szigeti Sz, Pataki B: Termékpolitikai döntések, In: Bernschütz, Mária; Bíró-Szigeti, Szilvia; Danó, Györgyi; Józsa, László; Kalló, Noémi; Kovács, István; Kövesi, János; Magyar, Mária; Mandják, Tibor; Pataki, Béla; Petruska, Ildikó; Topár, József; Tóth, Zsuzsanna Eszter; Veres, István; Horváth, Balázs (főszerk.) (szerk.) Marketing: Fókuszban a termék, Typotex Kiadó (2017) pp. 141-203.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:14 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
48
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
50
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
7
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
42

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )