ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2015. II. 02. Közlemények |
2013
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária: A természettudományos tudás változása 1999 és 2010 között a 7. évfolyamon, In: Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Szerk.: Korom Erzsébet Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése: Tanulmányok Csapó Benő tiszteletére. Budapest: Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt, 2013. pp. 11-30. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária, Korom Erzsébet, Nagy Lászlóné: A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 131-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar Teljes szöveg |
2012
adattárból, 2015. II. 02. |
Korom E, B Németh M, Nagy L, Csapó B: Diagnostic assessment frameworks for science, In: Szerk.: Csapó B, Szerk.: Szabó G Framework for diagnostic assessment of science. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 147-174. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol Teljes szöveg |
2012
adattárból, 2015. II. 02. |
Mária B. Németh, Erzsébet Korom: Science literacy and the application of science knowledge, In: Szerk.: Csapó B, Szerk.: Szabó G Framework for diagnostic assessment of science. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 55-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol Teljes szöveg |
2010
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária: A természettudományi tudás/műveltség értelmezései nemzeti standardokban, ISKOLAKULTÚRA 12: (20. évf.) pp. 92-99. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária: Természettudományos műveltség fogalma és értelmezései, ISKOLAKULTÚRA 18: (7-8) pp. 3-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária: Irányzatok a természettudományos nevelésben, ISKOLAKULTÚRA 18: (3-4) pp. 17-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária, Habók Anita: A 13 és 17 éves tanulók viszonya a tanuláshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 2: pp. 83-105. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2006
adattárból, 2015. II. 02. |
Molnár Éva, B Németh Mária: Az olvasásképesség fejlettsége az iskoláskor elején, In: Szerk.: Józsa Krisztián Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Budapest: Dinasztia, 2006. pp. 107-129. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2002
adattárból, 2015. II. 02. |
B Németh Mária: Az iskolai és hasznosítható tudás: természettudományos ismeretek alkalmazása, In: Szerk.: Csapó B Az iskolai tudás. Budapest: Osiris Kiadó, 2002. pp. 123-148. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 39 |
|
|