Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 19.
Személyes adatok
Aczél Balázs
név Aczél Balázs
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím aczel.balazsppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-2691
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve University of Cambridge
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Lóránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2011 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Szászi Barnabás Imre PhD 2018  PDI1-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Szászi Barnabás Imre PhD (2019/08)  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Hajdú Nándor (PhD) (2022/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Döntéshozás kutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2018

Szaszi B, Palfi B, Szollosi A, Kieslich P J, Aczel B: Thinking dynamics and individual differences: Mouse-tracking analysis of the denominator neglect task, JUDGMENT AND DECISION MAKING 13: (1) pp. 23-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Szaszi Barnabas, Palinkas Anna, Palfi Bence, Szollosi Aba, Aczel Balazs: A Systematic Scoping Review of the Choice Architecture Movement: Toward Understanding When and Why Nudges Work, JOURNAL OF BEHAVIORAL DECISION MAKING 31: (3) pp. 355-366.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2018

Aczel Balazs, Palfi Bence, Szollosi Aba, Kovacs Marton, Szaszi Barnabas, Szecsi Peter, Zrubka Mark, Gronau Quentin F, van den Bergh Don, Wagenmakers Eric-Jan: Quantifying Support for the Null Hypothesis in Psychology: An Empirical Investigation, ADVANCES IN METHODS AND PRACTICES IN PSYCHOLOGICAL SCIENCE 1: (3) pp. 357-366.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Szollosi A, Bago B, Szaszi B, Aczel B: Exploring the determinants of confidence in the bat-and-ball problem., ACTA PSYCHOLOGICA 180: pp. 1-7.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Aczel B, Palfi B, Szaszi B: Estimating the evidential value of significant results in psychological science., PLOS ONE 12: (8) e0182651
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Aczel Balazs, Palfi Bence: Studying the role of cognitive control in reasoning: evidence for the congruency sequence effect in the ratio-bias task, THINKING & REASONING 23: (1) pp. 81-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2017

Szaszi B, Szollosi A, Palfi B, Aczel B: The cognitive reflection test revisited: exploring the ways individuals solve the test, THINKING & REASONING 23: (3) pp. 207-234.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
2015

Aczel B, Bago B, Szollosi A, Foldes A, Lukacs B: Is it time for studying real-life debiasing? Evaluation of the effectiveness of an analogical intervention technique., FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 6: (AUG) 1120
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2015

Aczel B, Kekecs Z, Bago B, Szollosi A, Foldes A: An empirical analysis of the methodology of automatic imitation research in a strategic context., JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-HUMAN PERCEPTION AND PERFORMANCE 41: (4) pp. 1049-1062.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2010

Jamie Brown, Aczél Balázs, Luiz Jimenez, Scott B. Kauffman: Intact Implicit Learning in Autism Spectrum Conditions, QUARTERLY JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY 69: (3) pp. 1789-1812.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 146
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:164 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
29
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
43
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
24
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
265

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )