Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. VII. 23.
Személyes adatok
Doró Katalin
név Doró Katalin
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím dorokatilit.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 546-792
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Bózsó Réka Helga (PhD) 2018/08  NYDI-SZTE
(50%) Nagy Judit (PhD) 2011/08  NYDI-SZTE
Tovar Viera Vicente Rodrigo (PhD) 2018/08  NYDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület alkalmazott nyelvészet; első és második nyelv elsajátítása; tanulói stratégiák, pszicholingvisztika, tudományos szövegalkotás, íráspedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2017

Doró Katalin: From phrase to discourse level patchwriting: Is it possible to unlearn?, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 17: (1) Paper 4. 19 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2015

Katalin Doró: Changes in the lexical measures of undergraduate EFL students’ argumentative essays, In: Szerk.: Päivi Pietilä, Szerk.: Katalin Doró, Szerk.: Renata Pípalová Lexical issues in L2 writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 57-76.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2015

Katalin Doró, Päivi Pietilä: Researching vocabulary in L2 writing – methodological issues and pedagogical implications, In: Szerk.: Päivi Pietilä, Szerk.: Katalin Doró, Szerk.: Renata Pípalová Lexical issues in L2 writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 11-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2014

Doró Katalin: Why do students plagiarize? EFL undergraduates’ views on the reasons behind plagiarism, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 11: (1) pp. 255-263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2014

Doró Katalin: The lexical richness of undergraduate student essays: The influence of writing experience and essay writing strategies, AFINLA-E: SOVELTAVAN KIELITIETEEN TUTKIMUKSIA 2014: (6) pp. 7-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin: Selling their research: the linguistic realization of rhetoric moves in English thesis abstracts written by Hungarian undergraduates, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 10: (1) pp. 181-191. pp. 181-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin: The rhetoric structure of research article abstracts in English studies journals, PRAGUE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 2: (1) pp. 119-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
DOI 
2013

Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2011

Doró Katalin: Students’ perception about their preparedness for undergraduate studies of English, In: Szerk.: Gábor Szabó, Szerk.: József Horváth, Szerk.: Nikolov Marianne UPRT 2009: Empirical studies in English applied linguistics. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2011. pp. 81-92.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2007

Doró Katalin: The use of high- and low-frequency verbs in English native and non-native student writing, In: Szerk.: Lengyel Zsolt, Szerk.: Navracsics Judit Second Language Lexical Processes: Applied Linguistic and Psycholinguistic Perspectives. Clevedon; Philadelphia: Multilingual Matters Ltd., 2007. pp. 117-129. (Second Language Acquisition; 23.)
Second Language Lexical Processes
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:51 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
46
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
55
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
30 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
13
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
17
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
80

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )