Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 13. Közlemények |
2017
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: From phrase to discourse level patchwriting: Is it possible to unlearn?, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY XVII: (1) pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2015
 adattárból, 2018. I. 08. |
Katalin Doró: Changes in the lexical measures of undergraduate EFL students’ argumentative essays, In: Szerk.: Päivi Pietilä, Szerk.: Katalin Doró, Szerk.: Renata Pípalová Lexical issues in L2 writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 57-76. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2018. I. 08. |
Katalin Doró, Päivi Pietilä: Researching vocabulary in L2 writing – methodological issues and pedagogical implications, In: Szerk.: Päivi Pietilä, Szerk.: Katalin Doró, Szerk.: Renata Pípalová Lexical issues in L2 writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 11-26. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: Why do students plagiarize? EFL undergraduates’ views on the reasons behind plagiarism, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 11: (1) pp. 255-263. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: The lexical richness of undergraduate student essays: The influence of writing experience and essay writing strategies, AFINLA-E: SOVELTAVAN KIELITIETEEN TUTKIMUKSIA 2014: (6) pp. 7-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: Selling their research: the linguistic realization of rhetoric moves in English thesis abstracts written by Hungarian undergraduates, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 10: (1) pp. 181-191. pp. 181-191. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: The rhetoric structure of research article abstracts in English studies journals, PRAGUE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 2: (1) pp. 119-139. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol DOI |
2013
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: Students’ perception about their preparedness for undergraduate studies of English, In: Szerk.: Gábor Szabó, Szerk.: József Horváth, Szerk.: Nikolov Marianne UPRT 2009: Empirical studies in English applied linguistics. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2011. pp. 81-92. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol Teljes szöveg |
2007
 adattárból, 2018. I. 08. |
Doró Katalin: The use of high- and low-frequency verbs in English native and non-native student writing, In: Szerk.: Lengyel Zsolt, Szerk.: Navracsics Judit Second Language Lexical Processes: Applied Linguistic and Psycholinguistic Perspectives. Clevedon; Philadelphia: Multilingual Matters Ltd., 2007. pp. 117-129. (Second Language Acquisition; 23.) Second Language Lexical Processes dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma: | 45  |
|
|