Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 19. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. III. 19. |
Révész Balázs, Gyulai Zsófia: REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA, Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2024. III. 19. |
Piricz Noémi, Révész Balázs: A működő smart grid tanulságai egy magyar önkormányzati példán keresztül, PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) 67: (3) pp. 398-413. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. III. 19. |
Tibor MANDJAK, Julian HOFMANN, Balázs RÉVÉSZ, Marek ZIELINSKI: Do B2B platforms reflect a metamorphose of business relationships and management in networks, In: 37th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium, (2021) p. &. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2024. III. 19. |
Gyulai Zsófia, Révész Balázs: Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (3 klsz) pp. 27-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. III. 19. |
Simon Judit, Révész Balázs, Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hetesi Erzsébet: Construction projects as a vehicle for health care innovation?, In: Havenvid, Malena Ingemansson; Linné, Åse; Bygballe, Lena E.; Harty, Chris (szerk.) The Connectivity of Innovation in the Construction Industry, Routledge (2019) pp. 143-172. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. III. 19. |
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2024. III. 19. |
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információtechnológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésekben?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 12: (2) pp. 41-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2024. III. 19. |
Lindgreen Adam, Révész Balázs, Glynn Mark: Purchasing orientation, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 148-153. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol
|
2005
adattárból, 2024. III. 19. |
Révész Balázs: A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38-39: (2004/6, 2005/1) pp. 42-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2004
adattárból, 2024. III. 19. |
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában, VEZETÉSTUDOMÁNY 35: (6) pp. 30-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 44 |
|
|