Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. III. 30. Közlemények |
2020
 adattárból, 2022. II. 11. |
Gyulai Zsófia, Révész Balázs: Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (3 klsz) pp. 27-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. II. 11. |
Simon Judit, Révész Balázs, Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hetesi Erzsébet: Construction projects as a vehicle for health care innovation?, In: Havenvid, Malena Ingemansson; Linné, Åse; Bygballe, Lena E.; Harty, Chris (szerk.) The Connectivity of Innovation in the Construction Industry, Routledge (2019) pp. 143-172. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. II. 11. |
Kéri Anita, Révész Balázs: What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics, In: Gergely, Kováts; Zoltán, Rónay (szerk.) In search of excellence in higher education, Corvinus University of Budapest Digital Press (2019) pp. 267-283. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. II. 11. |
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2022. II. 11. |
Révész Balázs, Hetesi Erzsébet: A személyes kapcsolatok és az infokommunikációs technológia szerepe az üzleti piacokon, In: Farkas, Beáta; Pelle, Anita (szerk.) Várakozások és gazdasági interakciók, JATEPress (2017) pp. 199-213. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2022. II. 11. |
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT (2) pp. 41-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2009
 adattárból, 2022. II. 11. |
Lindgreen Adam, Révész Balázs, Glynn Mark: Purchasing orientation, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 148-153. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol
|
2007
 adattárból, 2022. II. 11. |
Révész Balázs: Relationship Attitude of Hungarian companies, GAZDÁLKODÁS 51: (Klnsz) pp. 254-260. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2005
 adattárból, 2022. II. 11. |
Révész Balázs: A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38-39: (2004/6, 2005/1) pp. 42-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2022. II. 11. |
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában, VEZETÉSTUDOMÁNY 35: (6) pp. 30-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 34  |
|
|